2020-03-15, 17:10
  #73561
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Varför går Amilia alltid runt med den där pyjamasen dygnet runt?

Hennes garderob verkar bestå av:
1. Svart pyjamas som hon tror är sexig..
2. Leopardblus , kjol och strumpbyxor på fest

Har någon sett henne med andra kläder på sig ens?
Hahaha tänkte på detta precis, har fan inte sett henne i något annat
2020-03-15, 17:11
  #73562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det är alla rainbow-älskare som inte kan se saker objektivt. Dom kan inte kritisera sina favoriter.


nej vi är inte rainbow fan vi är sami fans dagen han åker ut/vinner/dra då drar vi också
2020-03-15, 17:11
  #73563
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Var kommer alla jävla incels ifrån? Det här Jassa-hatet fanns inte på Flashback för 3 veckor sen!
Bry dig inte om dom, finns en del opinionsbildare här inne. Kanske rent av går deltagares ärende.
2020-03-15, 17:11
  #73564
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Amilia roffar åt sig en läskburk utan att skämmas. Hon skiter i att ens fråga alla de andra, främst Sami och Alex som inte fick nåt igår.
The amazing race - calory edition

Först till kvarn!

NOMNOMNOMNOM

Hon som inte är van vid socker på utsidan. Hon behöver ju proteiiiiin.
2020-03-15, 17:12
  #73565
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Hoppas Julia går amok på Jasmine sedan vet vi att Jassa har kort stubin.Julia vinner på knockout😂

Du har verkligen inte koll på läget. Jassa är den enda som inte är rädd för Olga i huset, de har haft många duster. Julias "prank" var dock riktigt svinigt.
2020-03-15, 17:12
  #73566
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Amilia roffar åt sig en läskburk utan att skämmas. Hon skiter i att ens fråga alla de andra, främst Sami och Alex som inte fick nåt igår.

....en läsk som hon delade med både Vickan och Philip. Konstigt hur selektiv syn alla har när det kommer till Amilia 😅
2020-03-15, 17:13
  #73567
Bannlyst
Vad har Philip för hobbys? Kasta frisbee och lira wow classic?
2020-03-15, 17:13
  #73568
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej vi är inte rainbow fan vi är sami fans dagen han åker ut/vinner/dra då drar vi också
Sant. Vi vill gynna Sami. Se till att han har en trevlig vistelse på sitt spa.
2020-03-15, 17:14
  #73569
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3uphoria
....en läsk som hon delade med både Vickan och Philip. Konstigt hur selektiv syn alla har när det kommer till Amilia 😅
Hon bara roffar åt sig och kastar in det i sitt svarta hål.
2020-03-15, 17:14
  #73570
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3uphoria
....en läsk som hon delade med både Vickan och Philip. Konstigt hur selektiv syn alla har när det kommer till Amilia 😅

Nej, det gjorde hon inte. Philip tog en klunk.

Och nu har Amilia gett sig på läskburk nummer 2 (av 4 som alla fick att dela på).
2020-03-15, 17:15
  #73571
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Varför går Amilia alltid runt med den där pyjamasen dygnet runt?

Hennes garderob verkar bestå av:
1. Svart pyjamas som hon tror är sexig..
2. Leopardblus , kjol och strumpbyxor på fest

Har någon sett henne med andra kläder på sig ens?
Nej jag har inte det, mycket märkligt.
2020-03-15, 17:16
  #73572
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3uphoria
....en läsk som hon delade med både Vickan och Philip. Konstigt hur selektiv syn alla har när det kommer till Amilia 😅

Amolia tog en egen, Vickan o Philip delade på 1 (dom fick in 2st och 1 pepsi och 1 Coca-Cola)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in