Jag har alltid gillat Glasman jag med, har alltid röstat på honom när det gäller att rädda honom eller göra honom säker. Tror han är sympatisk och härlig. tyvärr har jag börjat störa mig på honom, jag tror inte det är tills hans fördel med allt paktande, likaså att jag snabbt blev trött på Antys gäng i början. Men det handlar ju mer att bb tillåter taktiksnack i programmet numera.
Glasman tror jag är en skön person utanför huset. Han var skön i början men nu ska han hålla på o snacka taktik hela tiden, man märker på sami att han inte vill snacka taktik hela tiden.