Citat:
Ursprungligen postat av
3uphoria
....en läsk som hon delade med både Vickan och Philip. Konstigt hur selektiv syn alla har när det kommer till Amilia 😅
Nej, det gjorde hon inte. Philip tog en klunk.
Och nu har Amilia gett sig på läskburk nummer 2 (av 4 som alla fick att dela på).