2020-03-15, 16:59
  #73549
Medlem
Kan inte någon berätta att Amilia ser ut som att hon har bajs i ansiktet? Ser hon inte själv?
2020-03-15, 17:00
  #73550
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kan inte någon berätta att Amilia ser ut som att hon har bajs i ansiktet? Ser hon inte själv?
Helt obegripligt.
2020-03-15, 17:01
  #73551
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kan inte någon berätta att Amilia ser ut som att hon har bajs i ansiktet? Ser hon inte själv?
Hon måste ha sniffat lennie i röven inatt. Det närmaste hon någonsin kommer att komma han iallafall.
2020-03-15, 17:03
  #73552
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kan inte någon berätta att Amilia ser ut som att hon har bajs i ansiktet? Ser hon inte själv?

Hahaha tänkte precis detsamma!
2020-03-15, 17:04
  #73553
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Varför går Amilia alltid runt med den där pyjamasen dygnet runt?

Hennes garderob verkar bestå av:
1. Svart pyjamas som hon tror är sexig..
2. Leopardblus , kjol och strumpbyxor på fest

Har någon sett henne med andra kläder på sig ens?
2020-03-15, 17:04
  #73554
Medlem
Mikeyjamess avatar
Var kommer alla jävla incels ifrån? Det här Jassa-hatet fanns inte på Flashback för 3 veckor sen!
2020-03-15, 17:05
  #73555
Medlem
sodars avatar
Har ni sett världens lyckligaste människa? För det gjorde jag nyss. När Amilia såg Lennie kliva in med en hink/balja mat.
2020-03-15, 17:06
  #73556
Medlem
FarbrorAgges avatar
Amilia roffar åt sig en läskburk utan att skämmas. Hon skiter i att ens fråga alla de andra, främst Sami och Alex som inte fick nåt igår.
2020-03-15, 17:06
  #73557
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Var kommer alla jävla incels ifrån? Det här Jassa-hatet fanns inte på Flashback för 3 veckor sen!
Det är alla rainbow-älskare som inte kan se saker objektivt. Dom kan inte kritisera sina favoriter.
2020-03-15, 17:08
  #73558
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det är alla rainbow-älskare som inte kan se saker objektivt. Dom kan inte kritisera sina favoriter.

Glasman skulle vara en jättebra sektledare på utsidan också med andra ord
2020-03-15, 17:09
  #73559
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Amilia roffar åt sig en läskburk utan att skämmas. Hon skiter i att ens fråga alla de andra, främst Sami och Alex som inte fick nåt igår.

Tänkte också på det. Jag hade hellre stått över och gett min läsk till dom.
2020-03-15, 17:09
  #73560
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fillejansson94
Inte mer meningslös än Victoria, hoppas vi alla röstar ut Victoria imorgon.

Bra tänkt!
Min anledning till att rösta ut Vickan har bara ändrat under de senaste dagarna.
Hon är den som riktigt osmakligt eldade på Jassa för hur omröstningen mellan Bella och Glasman har gått till. Hon fortsätter att tala med falsk tunga. Jag minns hur tänd och aktiv hon var, dock inte med plan B.

Men nu går omkring som Moder Teresa och t.o.m. ljuger om vissa delar av situationen för att rädda sig själv. Man får gärna spela taktiskt och köra vita lögner men lägg det sedan åt sidan och gå vidare.
Men nej, Vickan drar det till sin spets och det är irriterande.

Har faktiskt gillat flickan men efter det här beteendet så faller hon i mina ögon.
Andra ser kanske annorlunda och jag respekterar det.

Men Philip kvar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in