Citat:
Ursprungligen postat av
Fillejansson94
Inte mer meningslös än Victoria, hoppas vi alla röstar ut Victoria imorgon.
Bra tänkt!
Min anledning till att rösta ut Vickan har bara ändrat under de senaste dagarna.
Hon är den som riktigt osmakligt eldade på Jassa för hur omröstningen mellan Bella och Glasman har gått till. Hon fortsätter att tala med falsk tunga. Jag minns hur tänd och aktiv hon var, dock inte med plan B.
Men nu går omkring som Moder Teresa och t.o.m. ljuger om vissa delar av situationen för att rädda sig själv. Man får gärna spela taktiskt och köra vita lögner men lägg det sedan åt sidan och gå vidare.
Men nej, Vickan drar det till sin spets och det är irriterande.
Har faktiskt gillat flickan men efter det här beteendet så faller hon i mina ögon.
Andra ser kanske annorlunda och jag respekterar det.
Men Philip kvar!