2020-03-15, 16:59
Medlem
Kan inte någon berätta att Amilia ser ut som att hon har bajs i ansiktet? Ser hon inte själv?
2020-03-15, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kan inte någon berätta att Amilia ser ut som att hon har bajs i ansiktet? Ser hon inte själv?
Helt obegripligt.
2020-03-15, 17:01
Medlem
Citat:
Hon måste ha sniffat lennie i röven inatt. Det närmaste hon någonsin kommer att komma han iallafall.
2020-03-15, 17:03
Medlem
askungens avatar
Citat:

Hahaha tänkte precis detsamma!
2020-03-15, 17:04
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Varför går Amilia alltid runt med den där pyjamasen dygnet runt?

Hennes garderob verkar bestå av:
1. Svart pyjamas som hon tror är sexig..
2. Leopardblus , kjol och strumpbyxor på fest

Har någon sett henne med andra kläder på sig ens?
2020-03-15, 17:04
Medlem
Mikeyjamess avatar
Var kommer alla jävla incels ifrån? Det här Jassa-hatet fanns inte på Flashback för 3 veckor sen!
2020-03-15, 17:05
Medlem
sodars avatar
Har ni sett världens lyckligaste människa? För det gjorde jag nyss. När Amilia såg Lennie kliva in med en hink/balja mat.
2020-03-15, 17:06
Medlem
FarbrorAgges avatar
Amilia roffar åt sig en läskburk utan att skämmas. Hon skiter i att ens fråga alla de andra, främst Sami och Alex som inte fick nåt igår.
2020-03-15, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Var kommer alla jävla incels ifrån? Det här Jassa-hatet fanns inte på Flashback för 3 veckor sen!
Det är alla rainbow-älskare som inte kan se saker objektivt. Dom kan inte kritisera sina favoriter.
2020-03-15, 17:08
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det är alla rainbow-älskare som inte kan se saker objektivt. Dom kan inte kritisera sina favoriter.

Glasman skulle vara en jättebra sektledare på utsidan också med andra ord
2020-03-15, 17:09
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Amilia roffar åt sig en läskburk utan att skämmas. Hon skiter i att ens fråga alla de andra, främst Sami och Alex som inte fick nåt igår.

Tänkte också på det. Jag hade hellre stått över och gett min läsk till dom.
2020-03-15, 17:09
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fillejansson94
Inte mer meningslös än Victoria, hoppas vi alla röstar ut Victoria imorgon.

Bra tänkt!
Min anledning till att rösta ut Vickan har bara ändrat under de senaste dagarna.
Hon är den som riktigt osmakligt eldade på Jassa för hur omröstningen mellan Bella och Glasman har gått till. Hon fortsätter att tala med falsk tunga. Jag minns hur tänd och aktiv hon var, dock inte med plan B.

Men nu går omkring som Moder Teresa och t.o.m. ljuger om vissa delar av situationen för att rädda sig själv. Man får gärna spela taktiskt och köra vita lögner men lägg det sedan åt sidan och gå vidare.
Men nej, Vickan drar det till sin spets och det är irriterande.

Har faktiskt gillat flickan men efter det här beteendet så faller hon i mina ögon.
Andra ser kanske annorlunda och jag respekterar det.

Men Philip kvar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in