2020-03-15, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss.G
Jag litar på min kollega, hon har väldigt bra koll på missbrukare och sånt och jag är bara naiv och tror att ingen missbrukar. Men min kollega litar jag på verkligen. Jag uttrycker mig inte lika hårt bara!
Visst håller jag med dig med, men vi vet inte hela sanningen. Eftersom soc måste haft bra koll på dem så får vi säkert veta mer senare.

Märkligt grannarna inte hört något, något bråk eller liknande! Jag hoppas A börjar prata med

Så du har en kollega som jobbar med missbrukare, men själv tror du ingen missbrukar? Och så har du även en barnpsykolog på din arbetsplats.

Vad jobbar du med egentligen? Inget du säger adds up.
Citera
2020-03-15, 13:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
På mammans instagram.

Som är?
Citera
2020-03-15, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Doomsdaydevice
Ett hett tips är att kolla R.G på Instagram. Där finns bild på P.L också.

Länk?
Citera
2020-03-15, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MCL85
Fast det finns ju massor av R.G på Instagram.

Ja massor 🤔 vem är mamman??
Citera
2020-03-15, 13:13
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Länk?

Inläggen du citerat är nästan två månader gamla. Det har inte framkommit att R.G har någon instagram. Hon har facebook men där finns inget intressant.
Citera
2020-03-15, 13:18
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ja massor 🤔 vem är mamman??

Här är mamman.
Citera
2020-03-15, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Inläggen du citerat är nästan två månader gamla. Det har inte framkommit att R.G har någon instagram. Hon har facebook men där finns inget intressant.

Kan du länka till hemnes Facebook ?
Citera
2020-03-15, 15:35
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:

Här har du namnet så du kan söka själv. Men som sagt, finns inget intressant där.
Citera
2020-03-15, 15:37
Medlem
Citat:

https://www.facebook.com/RullgardinaKrusmynta
Citera
2020-03-15, 15:41
Avslutad
Hur kan de släppa ut mamman när hon uppenbarligen ligger bakom flickans död 😰😔
Citera
2020-03-15, 16:02
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Hur kan de släppa ut mamman när hon uppenbarligen ligger bakom flickans död 😰😔
Känslomässigt gör hon det i alla fall och moraliskt. Men vi vet ju inte och får troligen aldrig reda på vem som var den som stoppade i barnen droger.
Modern verkar ju knappast vara en person som hållet sanningen speciellt högt värderad. Det känns som att hon skyller allt på pappan och svär sig fri från skuld. Man kan tycka att en normal människa som vaknar upp efter en missbruksperiod och inser vad som hänt skulle säga sanningen. För att den inte kunde låta bli att göra annat på grund av skulden man kände till sig själv. Även om P var den som stod för själva istoppades av drogen i barnen. Torde ju R varit medveten om detta och låtet det pågå. Samt underlåtet sig att ringa på hjälp när det livlösa barnet hittades. Utan istället gått med på att ha det gömt i lägenheten en längre tid.
.
Jag tycker att faktumet att hon är släppt tyder på att hon inte kommer att få ett speciellt långt fängelsestraff. Tyvärr verkar hon ju inte känna någon egen skuld i detta som hänt, utan tänker överklaga att hennes barn inte får bo hos henne. Jag tycker att denna kvinna verkar bra mycket sjukare i huvudet än den, nu döde, utåtagerande och hotfulle fadern
Citera
2020-03-15, 16:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Känslomässigt gör hon det i alla fall och moraliskt. Men vi vet ju inte och får troligen aldrig reda på vem som var den som stoppade i barnen droger.
Modern verkar ju knappast vara en person som hållet sanningen speciellt högt värderad. Det känns som att hon skyller allt på pappan och svär sig fri från skuld. Man kan tycka att en normal människa som vaknar upp efter en missbruksperiod och inser vad som hänt skulle säga sanningen. För att den inte kunde låta bli att göra annat på grund av skulden man kände till sig själv. Även om P var den som stod för själva istoppades av drogen i barnen. Torde ju R varit medveten om detta och låtet det pågå. Samt underlåtet sig att ringa på hjälp när det livlösa barnet hittades. Utan istället gått med på att ha det gömt i lägenheten en längre tid.
.
Jag tycker att faktumet att hon är släppt tyder på att hon inte kommer att få ett speciellt långt fängelsestraff. Tyvärr verkar hon ju inte känna någon egen skuld i detta som hänt, utan tänker överklaga att hennes barn inte får bo hos henne. Jag tycker att denna kvinna verkar bra mycket sjukare i huvudet än den, nu döde, utåtagerande och hotfulle fadern

Så tragiskt, så tragiskt, så tragiskt 😰😩😢💔
Jag vet inte mycket om detta utan råkade se/läsa om händelsen i förrgår och hittade hit igår kväll.
Så mamman skyller alltså på pappan 🤔 men som du skriver det finns ju inga ursäkter från att hon i så fall inte försökte stoppa eller kallade på hjälp 😡
Och vad jag förstår har pappan dött 🙄 nyss, efter han blev gripen 🙄🤔 också väldigt skumt ju
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in