2020-03-15, 14:49
Medlem
Globalisten55s avatar
Ursula..Du är galen och något bakom flötet.Dig känner jag igen sedan förra BB och du är likadan nu.Tycker synd om dig Mvh
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, det var igår.

var det igår shit vad tiden går är så när man kollar 24/7 man har ingen tidsuppfattning
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Julia sa till jas att om gruppen känner att Jas tar avstånd från dom så skall Jas komma till dom och diskutera det. Vad fan är det för argument? Låter som kontrollerande.
Jag håller verkligen med om att Julia var helt ologisk där.

Jag tycker fortfarande att Glasman och dom kunde suttit sig ner och diskuterat med Jasse hur det känner, att hon börjar glida ifrån dom. Det var många som undrade här varför de inte gjorde det när det började komma på tal i rainbow. Och det var ett stort misstag från deras sida. Det hade ju inte behövt blivit såhär mellan dom.

Allt annat står jag fast vid. Jag tycker Jasse beter sig som en idiot nu och högfärdig som bara den. Men hon kommer falla från sin höga häst tids nog.
2020-03-15, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
https://imgshare.io/image/DxAYd

Åh herregud
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tittarna är på hennes sida, var har du varit? 70 - 30 i hennes fördel.
Hahahaha, absolut inte! Dedär siffrorna är grovt påhittade av dig själv! Önsketänkande kanske
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fast skillnaden är att Jasse har helgonförklarat sig själv och påtalat att hon är bäst och godhjärtad och avskyr allt vad skitsnack, pakter, grupperingar heter. Men sen är det precis vad hon gör själv. Och det är skillnad på att ventilera för att hon är sårad och att hänga ut, avslöja saker, och snacka ner sin gamla grupp så som hon gjort nu.

Hon hade kunnat leva upp till sin gloria, det är bara det jag menar.

Du ser det som att hon paktar. Jag ser det inte som att hon paktar. Hon vill umgås med alla. Men just nu faller personerna i TR bort eftersom de har svikit henne. Vem vill umgås med någon som har huggit en i ryggen. Inte jag iallafall. Så att hon inte umgås med dem utan väljer att umgås med de andra nu är inte så konstigt tycker jag. Man får tänka på att de lever i en minivärld och de reagerar som vi andra skulle göra här ute i riktiga världen. Sedan vi så klart alla olika referenser.

Men vad vet jag? Du kanske skulle göra allt för att vara kompis med den som precis har huggit dig i ryggen här ute i den stora världen. Allt för att få tillhöra gruppen och att de inte skulle kalla dig falsk. Du kanske inte alls skulle vända dig till andra vänner och prata med dem om vad som har hänt dig. Men om du nu skulle vända dig till andra vänner så skulle du väl bara säga att du har blivit sviken av dina vänner men du skulle inte berätta hur de gjorde och vad du tänker om det. För du är väl helt säkert en superreko person som går runt och tiger om allt. Eller kanske har du ingen som du kan prata om allt med. I don't know...

Som sagt, vi har alla egna referenser. Personligen skulle jag självklart dumpa vänner som hugger mig i ryggen och så skulle jag prata med mina andra vänner och berätta vad som har hänt. Säkert skulle jag älta det i några veckor också.
2020-03-15, 14:51
Medlem
.

Kämpa Sami
Senast redigerad av CJFleetwood 2020-03-15 kl. 15:09. Anledning: Felstavning
2020-03-15, 14:53
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Du ser det som att hon paktar. Jag ser det inte som att hon paktar. Hon vill umgås med alla. Men just nu faller personerna i TR bort eftersom de har svikit henne. Vem vill umgås med någon som har huggit en i ryggen. Inte jag iallafall. Så att hon inte umgås med dem utan väljer att umgås med de andra nu är inte så konstigt tycker jag. Man får tänka på att de lever i en minivärld och de reagerar som vi andra skulle göra här ute i riktiga världen. Sedan vi så klart alla olika referenser.

Men vad vet jag? Du kanske skulle göra allt för att vara kompis med den som precis har huggit dig i ryggen här ute i den stora världen. Allt för att få tillhöra gruppen och att de inte skulle kalla dig falsk. Du kanske inte alls skulle vända dig till andra vänner och prata med dem om vad som har hänt dig. Men om du nu skulle vända dig till andra vänner så skulle du väl bara säga att du har blivit sviken av dina vänner men du skulle inte berätta hur de gjorde och vad du tänker om det. För du är väl helt säkert en superreko person som går runt och tiger om allt. Eller kanske har du ingen som du kan prata om allt med. I don't know...

Som sagt, vi har alla egna referenser. Personligen skulle jag självklart dumpa vänner som hugger mig i ryggen och så skulle jag prata med mina andra vänner och berätta vad som har hänt. Säkert skulle jag älta det i några veckor också.
Fantastiskt sagt, folk här inne vet ej hur folk fungerar.
Medlem
Lycka till med rainbow nästa vecka när dom inte har Martin längre som vinner alla tävlingar😘
Hoppas alla 3 i rainbow sitter osäkert i slutet på veckan så får ni se när glasman hugger sami i ryggen den juden
Medlem
Jagtardindotters avatar
analisera ni jasse BLÄ så sitter jag istället o njuter av konungen o JULLAN HOT ASS HÅNGEL på repeat! AWMAJGAD<3
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Hahahaha, absolut inte! Dedär siffrorna är grovt påhittade av dig själv! Önsketänkande kanske
Nej, det finns (eller fanns) en omröstning i appen om vem som hade rätt, Jasmine eller Team Rainbow. Det stod 70 - 30 till Jassas fördel, efter att hon tog snacket med Rainbow.
2020-03-15, 14:54
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Underbart obrydd av drama och skitsnack!!
Därför älskar jag sami.
Såg du när Alex, Glasman och Sami satt i soffan tidigare och Alex bara ville älta om Vickys svek men Sami ville hellre berätta om sin leopard påse Såg så roligt ut när Alex och han pratade i mun på varandra om två helt olika saker. Det är en av 356 anledningar till att jag älskar Sami.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in