2020-03-15, 14:54
  #73381
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Du ser det som att hon paktar. Jag ser det inte som att hon paktar. Hon vill umgås med alla. Men just nu faller personerna i TR bort eftersom de har svikit henne. Vem vill umgås med någon som har huggit en i ryggen. Inte jag iallafall. Så att hon inte umgås med dem utan väljer att umgås med de andra nu är inte så konstigt tycker jag. Man får tänka på att de lever i en minivärld och de reagerar som vi andra skulle göra här ute i riktiga världen. Sedan vi så klart alla olika referenser.

Men vad vet jag? Du kanske skulle göra allt för att vara kompis med den som precis har huggit dig i ryggen här ute i den stora världen. Allt för att få tillhöra gruppen och att de inte skulle kalla dig falsk. Du kanske inte alls skulle vända dig till andra vänner och prata med dem om vad som har hänt dig. Men om du nu skulle vända dig till andra vänner så skulle du väl bara säga att du har blivit sviken av dina vänner men du skulle inte berätta hur de gjorde och vad du tänker om det. För du är väl helt säkert en superreko person som går runt och tiger om allt. Eller kanske har du ingen som du kan prata om allt med. I don't know...

Som sagt, vi har alla egna referenser. Personligen skulle jag självklart dumpa vänner som hugger mig i ryggen och så skulle jag prata med mina andra vänner och berätta vad som har hänt. Säkert skulle jag älta det i några veckor också.

Att vilja umgås med andra är en sak, att snacka skit om några för att framhävda sig själv och dra med sig folk på det är både att vara falsk och att pakta/gruppera sig. Förstå skillnaderna, jassa och hela team pinkroom är skitsnackare och folk vill ha ut dem med huvudet före! Karma hits you,
Simple as that!
2020-03-15, 14:54
  #73382
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag håller verkligen med om att Julia var helt ologisk där.

Jag tycker fortfarande att Glasman och dom kunde suttit sig ner och diskuterat med Jasse hur det känner, att hon börjar glida ifrån dom. Det var många som undrade här varför de inte gjorde det när det började komma på tal i rainbow. Och det var ett stort misstag från deras sida. Det hade ju inte behövt blivit såhär mellan dom.

Allt annat står jag fast vid. Jag tycker Jasse beter sig som en idiot nu och högfärdig som bara den. Men hon kommer falla från sin höga häst tids nog.
Hon är väl sårad det är därför hon är som hon är nu. För att hon och Julia var så tajta i början, jag tror inte att hon visste hur mycket Julia avskydde henne tills nu.
2020-03-15, 14:55
  #73383
Medlem
Komigen nu alltså censur för 39999elfte gången idag vad är grejen lixom
2020-03-15, 14:56
  #73384
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, det finns (eller fanns) en omröstning i appen om vem som hade rätt, Jasmine eller Team Rainbow. Det stod 70 - 30 till Jassas fördel, efter att hon tog snacket med Rainbow.


nej dem stämmer som du sa det var 70-30 på appen men jag skulle som sagt inte lägga för stor vikt vid dem siffrorna kan ju var typ 10 pers som röstat
2020-03-15, 14:56
  #73385
Medlem
Glasman börjar låta som en maffialedare "Då klipper vi honom".
2020-03-15, 14:56
  #73386
Medlem
Hände det inget mellan julia & glas inatt eller?
2020-03-15, 14:56
  #73387
Medlem
Ny tittare här, varför avbryter dom sändningen hela tiden? vad är det dom försöker dölja?
Det sker utan att någon gör något dumt eller bryter mot regler, tillsynes på random.
2020-03-15, 14:57
  #73388
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Att vilja umgås med andra är en sak, att snacka skit om några för att framhävda sig själv och dra med sig folk på det är både att vara falsk och att pakta/gruppera sig. Förstå skillnaderna, jassa och hela team pinkroom är skitsnackare och folk vill ha ut dem med huvudet före! Karma hits you,
Simple as that!

Bra där Johan!

#KARMAHITSYOU #RAINBOWGLOW #ROSASKIT
2020-03-15, 14:57
  #73389
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Glasman börjar låta som en maffialedare "Då klipper vi honom".


det bästa vore om vi kunde rädda philip imorgon så kunde vi skicka ut maffialedaren glasman tröttnat på den fan nu
__________________
Senast redigerad av allanmadsen 2020-03-15 kl. 15:00.
2020-03-15, 14:57
  #73390
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Glasman börjar låta som en maffialedare "Då klipper vi honom".
Klippa vem? Jag ogillar verkligen Glasman. Det är ju han som är värsta sektledaren och han drar ner Sami rejält.
2020-03-15, 14:57
  #73391
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
JULLAN hade tyckt om och älskat dej är jag helt säkert på så drf älskar jag dig osså! Du är original!

#SPELADENIGEN #RAINBOWGLOW #JULLANISBACKBITCHES
Älskar dig alltså
2020-03-15, 14:57
  #73392
Medlem
Jagtardindotters avatar
meh
__________________
Senast redigerad av Jagtardindotter 2020-03-15 kl. 15:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in