Citat:
Du ser det som att hon paktar. Jag ser det inte som att hon paktar. Hon vill umgås med alla. Men just nu faller personerna i TR bort eftersom de har svikit henne. Vem vill umgås med någon som har huggit en i ryggen. Inte jag iallafall. Så att hon inte umgås med dem utan väljer att umgås med de andra nu är inte så konstigt tycker jag. Man får tänka på att de lever i en minivärld och de reagerar som vi andra skulle göra här ute i riktiga världen. Sedan vi så klart alla olika referenser.
Men vad vet jag? Du kanske skulle göra allt för att vara kompis med den som precis har huggit dig i ryggen här ute i den stora världen. Allt för att få tillhöra gruppen och att de inte skulle kalla dig falsk. Du kanske inte alls skulle vända dig till andra vänner och prata med dem om vad som har hänt dig. Men om du nu skulle vända dig till andra vänner så skulle du väl bara säga att du har blivit sviken av dina vänner men du skulle inte berätta hur de gjorde och vad du tänker om det. För du är väl helt säkert en superreko person som går runt och tiger om allt. Eller kanske har du ingen som du kan prata om allt med. I don't know...
Som sagt, vi har alla egna referenser. Personligen skulle jag självklart dumpa vänner som hugger mig i ryggen och så skulle jag prata med mina andra vänner och berätta vad som har hänt. Säkert skulle jag älta det i några veckor också.
Men vad vet jag? Du kanske skulle göra allt för att vara kompis med den som precis har huggit dig i ryggen här ute i den stora världen. Allt för att få tillhöra gruppen och att de inte skulle kalla dig falsk. Du kanske inte alls skulle vända dig till andra vänner och prata med dem om vad som har hänt dig. Men om du nu skulle vända dig till andra vänner så skulle du väl bara säga att du har blivit sviken av dina vänner men du skulle inte berätta hur de gjorde och vad du tänker om det. För du är väl helt säkert en superreko person som går runt och tiger om allt. Eller kanske har du ingen som du kan prata om allt med. I don't know...
Som sagt, vi har alla egna referenser. Personligen skulle jag självklart dumpa vänner som hugger mig i ryggen och så skulle jag prata med mina andra vänner och berätta vad som har hänt. Säkert skulle jag älta det i några veckor också.
Att vilja umgås med andra är en sak, att snacka skit om några för att framhävda sig själv och dra med sig folk på det är både att vara falsk och att pakta/gruppera sig. Förstå skillnaderna, jassa och hela team pinkroom är skitsnackare och folk vill ha ut dem med huvudet före! Karma hits you,
Simple as that!
