2020-03-15, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Är man team jassa så gillar man inte sami PUNKT

Jag menade inte överlag jag menade i den situationen hon är i nu, att de vill utesluta henne ur rainbow för att hon vill umgås med gruppen och inte enbart sekten. Det är okej att jullan gör det men inte jaz?
Skulle rösta kvar sami Alla dagar framför jassa.
2020-03-15, 14:40
Medlem
Globalisten55s avatar
Vilket folk alltså och nu kommer deras riktiga personligheter fram.Alex är han på riktigt?Djungelbeteende?Frågorna är många
2020-03-15, 14:41
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
JUSTE I AM BACK BITCHES

JULLANhaters OUT
JULLANLOVERS IN

INGA KNIVAR I RYGGEN KAN STOPPA MIG
ÄNTLIGEN!
2020-03-15, 14:42
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Familjenhasselblad
Problemet med Jass just nu är allt ältande, det kommer tyvärr straffa sig i längden. Det är allas rätt att känna sig svikna etc. Men att älta samma sak till jordens undergång är tröttsamt för alla andra. Det finns ingen vinning i det...
Absolut men idag borde det gå bra. Hennes värld där inne blev ju vänd ''upside down'' och hennes trygghet försvann. Men Glasman och Sami är ju experter på att älta sig för stora och små saker när de är ensamma så jag tror det kommer gå bra för Jasmine.
2020-03-15, 14:42
Medlem
Globalisten55s avatar
Förut hade jag bra tankar om Victoria men nu när hon visar sitt riktiga Jag ser man hur manipulerande människan är
2020-03-15, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie

Jass gillar att umgås med alla. Man märkte att det var en lättnad att säga "Rainbow out". Som hon själv sade. Vad skönt att jag kan gå och prata med de andra nu utan att de ska säga att jag är falsk. Go Jass! Var social. Umgås med vem du vill. Skit i de som försöker bakbinda dig och säger "du får inte prata med dem för då får du inte vara med oss". Sekteristiskt? Ja.
Väl talat!
2020-03-15, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Vilket folk alltså och nu kommer deras riktiga personligheter fram.Alex är han på riktigt?Djungelbeteende?Frågorna är många

Alex har riktiga Aggressionsproblem de syntes bara igår på festen, när han blev riktigt förbannad var han tvungen att styrketräna lite. Hade han druckit så hade de smällt ordentligt
2020-03-15, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tittarna är på hennes sida, var har du varit? 70 - 30 i hennes fördel.

det var 3 dagar sen och sen kan man ställa sig frågan hur många det är som röstar på cmoreappen?

det är ju inte så att man sitter med appen öppen hela tiden och röstar på massa onödig omröstningar

vänta till hon sitter nominerad då tror jag inte hon har någon 70-30 kanske 55-45 snarare
2020-03-15, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Okej, vi kan ju konstatera att Amilia har känslor för Lennie, som mer än en vän. Det märks ju skittydligt, speciellt igår när Lennie slog Frida på röven och när Julia gav honom en lapdance. Amilia frågade Mergim oroligt ''de hånglar inte va???''.
Lennie däremot, verkar ta avstånd från Amilia. Han har inte visat innan (vad jag vet) att han vill ta avstånd men det märks nu. Tycker han att hon börjar bli jobbig eller för på?
Jag är förvånad att han inte tagit avstånd tidigare..

Vad tänker ni?
Tror samma men hon är väldigt bra på att manipulera honom genom att spela offer så han ska komma fram och krama henne osv. Roligt hur Amilia satt med Mergim och pratade om olika ställen hon kunde ha sex med Lennie på där folk inte är. Som att det är SÅ självklart för henne att han vill ha sex med henne. Jag tror inte han vill det. Han sa ju han hade kunnat tänka sig det i nyktert tillstånd men hans handlingar motbevisar det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Förut hade jag bra tankar om Victoria men nu när hon visar sitt riktiga Jag ser man hur manipulerande människan är
Så är det med de flesta i huset, det är svårt att spela någon man inte egentligen är.
För vissa i huset har det tagit 1 vecka, vissa har klarat 1 månad, men fasaden spricker tillslut.
Där är egentligen enbart 3 som inte har ändrat sin personlighet och det är Glas, Sami och Julia.
Återstår att se om de är sig själva eller om även någon av dem spelar.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det var 3 dagar sen och sen kan man ställa sig frågan hur många det är som röstar på cmoreappen?

det är ju inte så att man sitter med appen öppen hela tiden och röstar på massa onödig omröstningar

vänta till hon sitter nominerad då tror jag inte hon har någon 70-30 kanske 55-45 snarare

Nej, det var igår.
2020-03-15, 14:48
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
ÄNTLIGEN!

JULLAN hade tyckt om och älskat dej är jag helt säkert på så drf älskar jag dig osså! Du är original!

#SPELADENIGEN #RAINBOWGLOW #JULLANISBACKBITCHES
Senast redigerad av Jagtardindotter 2020-03-15 kl. 14:55.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in