Nej nu är jag LESS apless på inget händer...
Fan hoppades att dem skulle kasta in mer Alkohol - Alkoläsk - Lonkero -rom ja vad som hade TV4 haft balls så kunde dem skapat Epic evening, Förutsättningarna fanns men se icket det utan det torrlades efter en uppblåsbar låda och 22:30 var partyt över och inget drama skapades i huset mer än Jassa och Amilia snackade skit om båda rummen!
Nej dags nanna kudden mer action i drömmarnas värld!
Kommunisten är den jag helst vill ha ut först. Men smaskäcklet och Vickan är vidriga de också.
Svårt val denna vecka, jag tror jag kommer rätta mig efter Sir Frog.
Han brukar ha koll på bitarna...