2020-03-14, 23:31
  #72121
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hahahaha!
Tror inte någon tråd här på flashback fått mig att skratta så mycket de senaste två åren som denna.
Min kille grymtar irriterat från sovrummet när jag hela tiden väcker honom med mitt gapflabbande. Snart klipper han väl av nätkabeln...

Kasta ut fanskapet och ring partygrisen.
2020-03-14, 23:31
  #72122
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Amilia hahhahahahahahahhahahahhahhahahahahh
Ett ögonblick att minnas, hahaha!
2020-03-14, 23:31
  #72123
Medlem
DjPuttes avatar
Nej nu är jag LESS apless på inget händer...
Fan hoppades att dem skulle kasta in mer Alkohol - Alkoläsk - Lonkero -rom ja vad som hade TV4 haft balls så kunde dem skapat Epic evening, Förutsättningarna fanns men se icket det utan det torrlades efter en uppblåsbar låda och 22:30 var partyt över och inget drama skapades i huset mer än Jassa och Amilia snackade skit om båda rummen!

Nej dags nanna kudden mer action i drömmarnas värld!
2020-03-14, 23:32
  #72124
Medlem
glas ser helt väck ut alltså
2020-03-14, 23:32
  #72125
Medlem
Jassa vet inte hur många man är i en fyrkant.
2020-03-14, 23:32
  #72126
Medlem
herpesvårtas avatar
Glasman ser ut som en fånge i Midnight Express
2020-03-14, 23:32
  #72127
Medlem
Glasman är ju råpackad HAHA
2020-03-14, 23:32
  #72128
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ska ni rösta kvar Philip på måndag?????

Kommunisten är den jag helst vill ha ut först. Men smaskäcklet och Vickan är vidriga de också.
Svårt val denna vecka, jag tror jag kommer rätta mig efter Sir Frog.
Han brukar ha koll på bitarna...
2020-03-14, 23:32
  #72129
Medlem
Gutis avatar
Ingen print på den? 😃
2020-03-14, 23:32
  #72130
Bannlyst
Hahahahahaha kör hårt julia
2020-03-14, 23:32
  #72131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Haha, jag upptäckte stavfelet för sent. DEN skulle det så klart vara.
Jag ska forska lite jag bor trots allt i krokarna där den forna raggarkungen håller till
Glöm inte att citera mig i skvallret sen
2020-03-14, 23:33
  #72132
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Glasman är ju råpackad HAHA
" blir bara lite mysdricka ikväll "

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in