Citat:
Ursprungligen postat av
ursula45
Ska ni rösta kvar Philip på måndag?????
Kommunisten är den jag helst vill ha ut först. Men smaskäcklet och Vickan är vidriga de också.
Svårt val denna vecka, jag tror jag kommer rätta mig efter Sir Frog.
Han brukar ha koll på bitarna...