Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Ja. Jävligt tröttsamt låt oss hålla tummarna att han kan lacka idag och att de inte bryter sändningen.
Hehehe, ja det vore suveränt. Men jag hakar upp mig på att om inte får in Rom. Jag menar, vuxna människor.
Sedan så vill jag att någon tar Filips tant-glasögon och trampar på dem.