Citat:
Ursprungligen postat av
Malmens1
Philip är i izabellas sits, börjar inte han göra väsen av sig så kommer han åka på måndag, fattar inte han inte det själv eller xD
Tar en vecka innan dom kommer in och släpper loss. så va det med alla andra också.
han har lite kort tid på sig att visa något.
Men han känns som en skön typ. en Sleeper. Man tror han är lugn, men är tvärt om.