2020-03-14, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Men hur kan de ha rättigheter till musiken de spelar nu då?

Eller finns inga rättigheter till den skitmusiken?

Samma musik som Youtubers använder, tex Epidemic sound. Går väl till så att du abonnerar på att få använda ett gäng låtar till ett visst pris.
2020-03-14, 20:51
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Har inte Glasman haft de där trasiga tightsen under hela veckan? Måste lukta fruktansvärt

Luktar säkert gammal judisk trattkantarell med kaviar inslag och ett tjockt lager av gul-sur gubbfläns runt ollonet med en underton av pisslukt och en härsken doft av surdeg/champinion i skrevet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Philip är i izabellas sits, börjar inte han göra väsen av sig så kommer han åka på måndag, fattar inte han inte det själv eller xD
Skulle inte han sätta Mergim på plats? Han sa ju det.
Medlem
xrlpyts avatar
Men ingen jävla Sanning & konka, eller Jag har aldrig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Det beror när vi pratar. Det här var när det var ganska nytt med Jass.

Det är ju helt sjukt. Kan inte se det framför mig. Inte samtidigt som hon sa att om det inte var någon poäng att ligga ed honom om hon inte fick säga det till någon?
2020-03-14, 20:52
Medlem
De ska köra sanning eller konka sen i soffan bestämde de sig för innan. Tycker det är dags nu!
Nu när flera i huset ser det är mer än bromance mellan Mergima och Lennie kanske någon vågar be dem kyssas?
2020-03-14, 20:52
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Den bästa medicinen för våran gode muslim är en hård ådrig åderpåle i dajmkrysset från gose-Lennie så att han luktar sperma hela dagen lång dagen efter när han fiser
Sperman kommer ut när han fiser det blir små små bubblor och är ljusbrun istället för vit sagge, det har blandats till i ändtarmen under dagen.
2020-03-14, 20:53
Medlem
Mikeyjamess avatar
Äntligen vet Jasse någorlunda vad Rainbow har gjort mot henne. Jag hade önskat att samtalet skulle varit mer konstruktivt för att hitta en väg tillbaka men tråkigt nog uteblev det. Bisarrt att Julia, Sami och Glas vände det till att allt var Jasses fel.

Gillar hur Jasse avväpnade Glasman så lugnt med ett "Jag vet, jag är inte arg" vilket fick honom att bli ångestfull i nästan 4 timmar Skit ska skit ha.
2020-03-14, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Luktar säkert gammal judisk trattkantarell med kaviar inslag och ett tjockt lager av gul-sur gubbfläns runt ollonet med en underton av pisslukt och en härsken doft av surdeg/champinion i skrevet.
Äckel Snuskman!
2020-03-14, 20:54
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Samma musik som Youtubers använder, tex Epidemic sound. Går väl till så att du abonnerar på att få använda ett gäng låtar till ett visst pris.

Royalty free music <--- bara googla
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich
Julias jävlar bullshit om att Jassa vill ha tv-tid! Nu igen. Julia är ju den som vill synas och höras mest. Varför annars pissar man överallt och klär av sig naken?

Agreed! Jassa är ju jävligt störig på att skrika och gapa med det jävla pisseriet förstår jag mig inte på. Det är ju bara äckligt.
Medlem
Jaha nu bara buffrar skiten för mig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in