Citat:
Ursprungligen postat av
Mine
Håller med!
Glasman tror han kan manipulera hela BB
Nån som inte tycker som han är emot honom, tror han!
Viccan o Jasse tycker jag är helt ok.
Dom gör saker.
Medan Glasman sitter o filosoferar om vem han kan manipulera!
Nää, ut med honom och Amelia!!!
Jo men nu är det ju så att ingen av dom två kan åka ut på måndag därav " Hej då Victoria ".
Att Amilia ska ut först om man själv fick välja är ju den solklaraste sak i vägen, fan vad jag ska fira dagen det händer.