2020-03-14, 20:54
  #71461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Äntligen vet Jasse någorlunda vad Rainbow har gjort mot henne. Jag hade önskat att samtalet skulle varit mer konstruktivt för att hitta en väg tillbaka men tråkigt nog uteblev det. Bisarrt att Julia, Sami och Glas vände det till att allt var Jasses fel.

Gillar hur Jasse avväpnade Glasman så lugnt med ett "Jag vet, jag är inte arg" vilket fick honom att bli ångestfull i nästan 4 timmar Skit ska skit ha.
Jävlar, vad Rainbow är död nu. Om man tänker långsiktigt så kommer inte rainbow att riktigt ha några allierade. Och detta är deras eget fel lol.
2020-03-14, 20:55
  #71462
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han är så sjukt på idag. Och tycker inte Lennie varit avvisande konstigt nog så hoppas på lite mys om inte Blåvalen cockblocker som alltid!
Blir det kroppsfiol under bubbelnuggeskyddet ikväll må tro?
2020-03-14, 20:55
  #71463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Philip är i izabellas sits, börjar inte han göra väsen av sig så kommer han åka på måndag, fattar inte han inte det själv eller xD

KLart han inte fattar det.

Vad förväntar du av en miljöpartist från Stockholm.

Trögare folk finns inte.
2020-03-14, 20:55
  #71464
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Philip är i izabellas sits, börjar inte han göra väsen av sig så kommer han åka på måndag, fattar inte han inte det själv eller xD
Tar en vecka innan dom kommer in och släpper loss. så va det med alla andra också.
han har lite kort tid på sig att visa något.
Men han känns som en skön typ. en Sleeper. Man tror han är lugn, men är tvärt om.
2020-03-14, 20:55
  #71465
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Skulle inte han sätta Mergim på plats? Han sa ju det.
Mycket snack liten verkstad hittils, vi får väl se.
2020-03-14, 20:56
  #71466
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Blir det kroppsfiol under bubbelnuggeskyddet ikväll må tro?
Kanske! Men vi lär inte se det för produktionen visar aldrig det utan kommer visa Snuskman klia sig i röven istället
2020-03-14, 20:56
  #71467
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Agreed! Jassa är ju jävligt störig på att skrika och gapa med det jävla pisseriet förstår jag mig inte på. Det är ju bara äckligt.

Förstår inte varför sami,Julia,glasman sa det. För det är ju det de stört sig på

Men då blir det ju personangrepp <-- mycket farligt enligt glasman
2020-03-14, 20:57
  #71468
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Hur är Martins relation till Glasman efter dagen?
Ser att de umgås nu.
Martin är uppenbart besviken på Glas, och det kan jag faktiskt förstå. Men han glappar om det till lite för många ikväll, trots att han håller god relation med Glasman på ytan.
2020-03-14, 20:57
  #71469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tar en vecka innan dom kommer in och släpper loss. så va det med alla andra också.
han har lite kort tid på sig att visa något.
Men han känns som en skön typ. en Sleeper. Man tror han är lugn, men är tvärt om.
Fast han måste visa det nu och sätta Mergim på plats som han lovade.
2020-03-14, 20:57
  #71470
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jävlar, vad Rainbow är död nu. Om man tänker långsiktigt så kommer inte rainbow att riktigt ha några allierade. Och detta är deras eget fel lol.

Ingen Rainbow utan Jasse. Alldeles nyss var Glasman redan inne på att Philip är en bodycount inför måndagens live
2020-03-14, 20:57
  #71471
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Philip är i izabellas sits, börjar inte han göra väsen av sig så kommer han åka på måndag, fattar inte han inte det själv eller xD

Han har inte fått det lätt. Han kommer in ny i ett redan sammansvetsat gäng och hänger löst direkt samtidigt som hela Big Brother-upplevelsen är helt ny för honom.

De här lagtävlingarna som avgör vilka som hänger löst är rena lotteriet egentligen. De borde tävla individuellt om immuniteter hela veckan istället.
2020-03-14, 20:58
  #71472
Medlem
__Alez__s avatar
De borde ju såklart släppt in de gamla BB deltagarna under en fest istället.

Få igång det lite.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in