2020-03-14, 20:44
  #71425
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Vilken jävla skitmusik, jag hade gått och lagt mig
2020-03-14, 20:44
  #71426
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Mergim: "nämen guuud hallå?"

Mig lurar han inte. Han vill hare i stjärtN.
2020-03-14, 20:44
  #71427
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
De har väl aldrig hånglat på riktigt det var en puss på munnen på en av festerna?

En djup kyss kan man säga är det längsta de har gått med varandra.
2020-03-14, 20:44
  #71428
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror de enda rättigheterna de har är den egna BB-låten, i övrigt är det bara icke copyrightad skitmusik.
Tror också det.
Finns fria låtar att använda.
Låter typ som det dom har i BB.
Musik som inte ens når upp i Radion.
och inte ens säljs i musikbutik.
får rysningar av skit musiken. det är illa.

Fattar inte vissa som gillar skiten. det gör ont i mig.
Lyssnar på musik 24/7 och kan inte leva utan musik. har musik på hemma. och på jobbet. och ibland somnar till musik med tids inställ stärkare så den slår av efter 1 time eller 2.
2020-03-14, 20:45
  #71429
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chilimaster
Fattar inte riktigt heller. Det är väl bara pynta stim & se glad ut? Eller gäller andra regler i tv-program?

Rihanna eller Drake kommer stämma tv 4 eller vad? De lär ju bry sig

Hahha konstigt detta.
2020-03-14, 20:45
  #71430
Medlem
När Mergima dansar är det SÅ tydligt han dansar för Lennie. Tittar mot honom varannan sekund.
2020-03-14, 20:45
  #71431
Medlem
xrlpyts avatar
Philip är helt osynlig. Kanske röstar för att ha kvar honom på måndag ändå, men börjar tveka..
2020-03-14, 20:46
  #71432
Medlem
FarbrorAgges avatar
Ja hörni, Philip är ju en otroligt färgstark, skojig och partyglad kille som de castade till BB. Och så mycket som han babblar hela tiden dessutom! Ett kul tillskott, verkligen. Bra produktionen.
2020-03-14, 20:46
  #71433
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Varför tar det en sådan jävla tid att få fram sin nya avatar? Jag är ivrig! Hoppas det ser bra ut.

Mergim kommer nog ta steget ikväll!
Rensa din Webläsare- Historik och Cookies - och uppdatera.
2020-03-14, 20:46
  #71434
Medlem
Yx mannen "fuckar" upp, ser ut som första gången på skoldansen, väntar på att bli uppbjuden
2020-03-14, 20:46
  #71435
Medlem
Men hur kan de ha rättigheter till musiken de spelar nu då?

Eller finns inga rättigheter till den skitmusiken?
2020-03-14, 20:46
  #71436
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Varför tar det en sådan jävla tid att få fram sin nya avatar? Jag är ivrig! Hoppas det ser bra ut.

Mergim kommer nog ta steget ikväll!
Han är så sjukt på idag. Och tycker inte Lennie varit avvisande konstigt nog så hoppas på lite mys om inte Blåvalen cockblocker som alltid!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in