2020-03-14, 20:40
  #71413
Medlem
foxieroxies avatar
Jag väntar på drama.

2020-03-14, 20:41
  #71414
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Kan någon förklara vilken sida Alex är på? Jag menar varför gick han till rainbow och berättade va han och jas pratade om? lol
Jag tror han är ärlig med Vickan, Martin och Jassa att han har dem högst, men det finns ingen uppsida i att bryta helt med Rainbow. Bättre att de tror att de kan lita på honom..
2020-03-14, 20:42
  #71415
Medlem
Hur kan man inte ha rättigheter att inte kunna spela kända låtar?

De finns ju ute överallt.

Fattar nada.
2020-03-14, 20:42
  #71416
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror han är ärlig med Vickan, Martin och Jassa att han har dem högst, men det finns ingen uppsida i att bryta helt med Rainbow. Bättre att de tror att de kan lita på honom..

Har en känsla av det också. Han har vid tidigare tillfälle erbjudit sig att agera spion.
2020-03-14, 20:42
  #71417
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror han är ärlig med Vickan, Martin och Jassa att han har dem högst, men det finns ingen uppsida i att bryta helt med Rainbow. Bättre att de tror att de kan lita på honom..
Rätt smart ändå. Skulle göra samma sak. Fast jag skulle dock inte lita på Viccan. Men helt klart kan han nog inte lita helt på rainbow.
2020-03-14, 20:43
  #71418
Medlem
Mines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Lyssnar hellre på hennes skvaller än får in en Glasman2 i huset som kommer leka hobbypsykolog och lösa alla problems och förstå hur alla tänker.

Lovar han kommer hålla på med sånt innan kvällen är slut.

Håller med!
Glasman tror han kan manipulera hela BB
Nån som inte tycker som han är emot honom, tror han!
Viccan o Jasse tycker jag är helt ok.
Dom gör saker.
Medan Glasman sitter o filosoferar om vem han kan manipulera!
Nää, ut med honom och Amelia!!!
2020-03-14, 20:43
  #71419
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Varför tar det en sådan jävla tid att få fram sin nya avatar? Jag är ivrig! Hoppas det ser bra ut.

Mergim kommer nog ta steget ikväll!
2020-03-14, 20:43
  #71420
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
haha Amilia gottar sig med Martin
Nej då Jassa vet inte att dom andra vet

De har väl aldrig hånglat på riktigt det var en puss på munnen på en av festerna?
2020-03-14, 20:43
  #71421
Medlem
Wandras avatar
I kväll ser Mergim verkligen ut som en tvättäkta bög.

Inte ens hans egen mor kan tro nåt annat.
2020-03-14, 20:43
  #71422
Medlem
chilimasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hur kan man inte ha rättigheter att inte kunna spela kända låtar?

De finns ju ute överallt.

Fattar nada.
Fattar inte riktigt heller. Det är väl bara pynta stim & se glad ut? Eller gäller andra regler i tv-program?
2020-03-14, 20:44
  #71423
Medlem
Kan någon jättesnälla säga om något viktigt hänt sen festen började? Såg allt innan de åt middag!
2020-03-14, 20:44
  #71424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mine
Håller med!
Glasman tror han kan manipulera hela BB
Nån som inte tycker som han är emot honom, tror han!
Viccan o Jasse tycker jag är helt ok.
Dom gör saker.
Medan Glasman sitter o filosoferar om vem han kan manipulera!
Nää, ut med honom och Amelia!!!

Ja, Amilia och Glasman ska ut!

Båda älskar att babbla sönder.

Amilia är etta. Sedan ska Glaset ut också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in