Citat:
Ursprungligen postat av
Bckash
Lyssnar hellre på hennes skvaller än får in en Glasman2 i huset som kommer leka hobbypsykolog och lösa alla problems och förstå hur alla tänker.
Lovar han kommer hålla på med sånt innan kvällen är slut.
Håller med!
Glasman tror han kan manipulera hela BB
Nån som inte tycker som han är emot honom, tror han!
Viccan o Jasse tycker jag är helt ok.
Dom gör saker.
Medan Glasman sitter o filosoferar om vem han kan manipulera!
Nää, ut med honom och Amelia!!!