Citat:
Ursprungligen postat av
xrlpyt
Jag tror de enda rättigheterna de har är den egna BB-låten, i övrigt är det bara icke copyrightad skitmusik.

Tror också det.
Finns fria låtar att använda.
Låter typ som det dom har i BB.
Musik som inte ens når upp i Radion.
och inte ens säljs i musikbutik.
får rysningar av skit musiken. det är illa.
Fattar inte vissa som gillar skiten. det gör ont i mig.
Lyssnar på musik 24/7 och kan inte leva utan musik. har musik på hemma. och på jobbet. och ibland somnar till musik med tids inställ stärkare så den slår av efter 1 time eller 2.