Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-02-19, 13:59
Medlem
Lite osäker på om jag skulle laga ny tråd eller bara andvända denna, Men kan jag röka crack med en hemmagjord folie pipa? Så som denna videon. https://www.youtube.com/watch?v=qRhrtCcbowE

Har provat kokain innan men då blev det i näsan, första gången jag provar crack cocaine.
Citera
2020-02-19, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 782
Lite osäker på om jag skulle laga ny tråd eller bara andvända denna, Men kan jag röka crack med en hemmagjord folie pipa? Så som denna videon. https://www.youtube.com/watch?v=qRhrtCcbowE

Har provat kokain innan men då blev det i näsan, första gången jag provar crack cocaine.

Kunne inte edita men detta fungerade fint, kanske lite slös utan riktig pipa. men funkar gjorde det.
Citera
2020-02-22, 09:16
Medlem
Jaggermeisters avatar
Jag köpte en boll kola av en västafrikan som säljer heroin och kola. Ett gram för en tusing.

Det var fint pulver, lukta i princip ingenting. Bedövar som vanligt dock. Ett rus får jag oxå, men har inget att jämföra med då jag tar kola extremt sällan.

Jag känner ju den klassiska Kola smaken när jag drar en lina.. Men förut när jag hade en påse kola så stank den jättemkt, o denna luktar knappt något alls.

Tyder det på att det är skit?
Citera
2020-02-24, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag köpte en boll kola av en västafrikan som säljer heroin och kola. Ett gram för en tusing.

Det var fint pulver, lukta i princip ingenting. Bedövar som vanligt dock. Ett rus får jag oxå, men har inget att jämföra med då jag tar kola extremt sällan.

Jag känner ju den klassiska Kola smaken när jag drar en lina.. Men förut när jag hade en påse kola så stank den jättemkt, o denna luktar knappt något alls.

Tyder det på att det är skit?

Tycker aldrig kola stinker, tjack däremot, usch
Citera
2020-02-24, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grizzlyadams
En vän tog benso och drack större mängder alkohol igår och fick sedan för sig att dra lite kola också för första gången. 0.1 potent produkt drogs det. Förutom att glädjen ökade och fyllan avtog blev det ett antiklimax som första kokainupplevelse.

Var benson boven i dramat?

Kände inte av kokain alls förrän typ 5e gången
Citera
2020-02-24, 19:51
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annieluuv
Tycker aldrig kola stinker, tjack däremot, usch
men tjack som stinker så gott
Citera
2020-02-25, 15:25
Medlem
Först när jag drack alkohol till colat kände jag mig smartare etc. Innan det hade jag svårt att formulera mig mm.

Med amfetamin behöver man inte alkohol till utan man blir smart direkt (eller tror det vilket är roligt)

Kanske bara är jag som upplevde det så här?
Citera
2020-02-26, 06:08
Medlem
Lita på kompiskranen eller testa vänskapen för bluff?

Hej!

Jag har nu laddat ett flertal gånger. Speciellt när jag jobbar eller behöver vara vaken under natten el så.
Men knanen ja köper av är en god vän för mig. Varje gång jag har köpt så skryter han om att det är bästa kvalite i hela orten om inte hela landet.

Jag säger att bara för mig och andra i vår krets ger han alltid lite extra i bagen för samma pris. Det är sant. Vägde hans gubbe hemma en gång som jag köpte å så var de 1,7. Ungefär lika tunga har alla gubbar varit. Men frågan är kring kvaliteten inte kvantiteten när det gäller ladd eller hur?

Det jag har undrat över under en lång period är hur kan man utan krångel å så själv ta reda på hur ”ren” laddet är som säljs på gatan?
Hur kan ja vara säker att kranen inte ljuger för att smöra liksom och skapa ”broder” känsla för kunden och på så sätt lura in en till att bli stammis.

Vet någon hur man kollar upp kvalitetsnivå hemma utan speciellt utrustning?
Kommer testa era tips direkt och ger feedback👌🏻

Tack i förväg!

P.s köpte 4 gubbar för att experimentera och se om det går. Satsar hårt här hahaha
Citera
2020-02-26, 07:11
Medlem
Koka skiten, ifall du lägger i en 1a och har en etta kvar efter kokning är det 100% rent..
Citera
2020-02-26, 07:17
Medlem
Biggedys avatar
Lägg in kokainet i en folieboll i micron. Sätt på 800w och kör i 3 minuter. Är det rent koks så väger det lika mycket som tidigare.

Gjort det många gånger.
Citera
2020-02-26, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Lägg in kokainet i en folieboll i micron. Sätt på 800w och kör i 3 minuter. Är det rent koks så väger det lika mycket som tidigare.

Gjort det många gånger.

Instämmer här, riktigt bra metod.
Citera
2020-02-26, 08:49
Medlem
Tack för hjälpen! Testar senare och hör av mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in