Citat:
Ursprungligen postat av
Vilarosa
Läs mina tidigare inlägg innan du svarar på måfå.
Sluta försök plocka politiska poäng åt SD, tramsa med inlägg som det jag kommenterade, där han på allvar beskrev en postapokalyptisk Hollywood film.
Då slipper folk ignorera pandemin bara för att slippa ert skitsnack.
Då kommer dom se vad det faktiskt rör sig om, som är långt ifrån vad nuvarande beslutsfattare hävdar.
Och då blir det mycket svårare för clowner som Anders Tegnell och övriga att fortsätta med idiotin.
Ni är skyldiga oss andra det. Backa och låt folk ta reda på fakta utan att dra in er politik. Det borde Tegnell och beslutsfattare också göra. Allt har blivit som det har blivit därför att dom har tagit sina beslut baserat på politik.
Ja jag kollade upp dina inlägg tidigare och du är egentligen inte alls dum. Jag kan förstå att du tröttnar på apokalyptiska inlägg, det kan jag också göra. Men du verkar ändå så pass seriös och förståndig att jag ville bemöta ditt påstående om att "sverigevänner" ska vara skyldiga till att vänsterblivna inte tog det här på allvar.
Det är inte "sverigevänner" som med rätt partibok idag innehar flera poster och tjänster där de egentligen är helt fel person på den positionen.
Hur många är idag nöjda med Anders Tegnell, jag tror att vi kan enas om missnöjet utan att gå vidare i den politiska debatten. Idag är liksom inte rätt tillfälle att försöka plocka politiska poäng, den dagen kommer nog men idag bör vi enas om att tillsammans kämpa för vårt folk och land.
Okej?