2020-03-14, 15:43
  #70261
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad berättade han?

Att Vickan gick in med Jass i bikten nu o ska berätta att hon blev tvingad av glasman att ha jass som plan b om de inte fick rösta ut Bella i ö-rådet
2020-03-14, 15:43
  #70262
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Glasman snusförnuftigt till Julia: Du är falsk.
Handlar om Jasse inte om Julia lyssna med båda öronen!
2020-03-14, 15:43
  #70263
Medlem
foxieroxies avatar
Rainbow planerar vad de ska säga om Jass kommer ut ur bikten och det blixtrar i hennes ögon.
2020-03-14, 15:44
  #70264
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich
Julias jävlar bullshit om att Jassa vill ha tv-tid! Nu igen. Julia är ju den som vill synas och höras mest. Varför annars pissar man överallt och klär av sig naken?

Bjuder på sin sköna personlighet?
2020-03-14, 15:44
  #70265
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Oooooooooo vad rädda de är nu

Vilka är rädda? Kan inte kolla just nu. Berätta mer är du snäll.
2020-03-14, 15:44
  #70266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ok jag hade fel denna gången jag erkänner det

Denna gången och alla andra gånger.
2020-03-14, 15:44
  #70267
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vad ska du ha NK kvar för???
Vicky ska vara kvar så enkelt bara inget annat!
NK tillför inget så han har inte rotat sig i huset!

Philip är på Samis sida. Vickan går inte att lita på.
Sen är det för tidigt att såga Philip.
2020-03-14, 15:44
  #70268
Medlem
Men fattar dom inte att tittarna ser detta? Det här snacket gör Jassa starkare bland tittarna Så dumma.
2020-03-14, 15:44
  #70269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Att Vickan gick in med Jass i bikten nu o ska berätta att hon blev tvingad av glasman att ha jass som plan b om de inte fick rösta ut Bella i ö-rådet
Fast oavsett vad man tycker om Alex så kör han ändå strategiskt och smart. Han vet vilka som är de starkaste och som han inte tydligt skall gå bakom ryggen på (rainbow).
2020-03-14, 15:45
  #70270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Jag skriver personligen inte på de sätt du reagerat på (utan använder alltid deltagarnas namn ) och tycker att det är onödigt att andra gör de. Men här får alla skriva vad dom vill, det kommer aldrig att förändras. De är liksom hela grejen med Flashback. Kan man lära sig att igonrera de man inte gillar och ibland läsa lite mellan raderna så är det en oslagbart forum totalt sett.
Jag kan förstå att man inte gillar personen Amilia som vi ser 24/7 just nu, så för henne är det lite "som man bäddar får man ligga". Likadant med Mergin. Dom två sitter i samma båt.

I hear you blev bara pyttelite provocerad av att läsa ”blåvalen” i hundra inlägg
2020-03-14, 15:45
  #70271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich
Julias jävlar bullshit om att Jassa vill ha tv-tid! Nu igen. Julia är ju den som vill synas och höras mest. Varför annars pissar man överallt och klär av sig naken?

Ja, jag tänker samma, riktigt sjuk kärring det där.
Kramar om Jasmine direkt efter hon fått immuniteten, så vad är det då? Är det äkta?

Nu säger hon ju öppet att hon och Jasmine inte varit nära hahaha, så vad har Jasmine för skyldigheter mot er då?

Hur fan är folk funtade?
2020-03-14, 15:45
  #70272
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vilka är rädda? Kan inte kolla just nu. Berätta mer är du snäll.

Glasman, Alex, Sami, Julia för att Vickan ska berätta om planerna A, B, C för Jass. Där plan C blev plan B att få ut Jass.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in