2020-03-14, 15:41
  #70249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Hon har inte sagt det. Allanballan är ute och cyklar som vanligt.


ok jag hade fel denna gången jag erkänner det
2020-03-14, 15:41
  #70250
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Rainbow spekulerar.
De är oroliga nu.
2020-03-14, 15:41
  #70251
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Kan inte Flashback iaf försöka få kvar Philip så det händer NÅGOT i huset

Vi ska rädda kvar philip.
2020-03-14, 15:41
  #70252
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Amilia är ju den enda in huset som varit nära sex med två
Ojojoj, är det så, Bombakla!
2020-03-14, 15:41
  #70253
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Räddar Martin Alex.

Så har vi Vickan vs Philip.

Borde kunna gå att rädda Philip.
Vad ska du ha NK kvar för???
Vicky ska vara kvar så enkelt bara inget annat!
NK tillför inget så han har inte rotat sig i huset!
2020-03-14, 15:41
  #70254
Medlem
foxieroxies avatar
Oooooooooo vad rädda de är nu
2020-03-14, 15:41
  #70255
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
huset kommer väl aldrig ha makten att skicka hem nån?

Det är ju tanken som jag har förstått det.
Det har ju funkat så förr och har hört det nämnas att det skall bli så.
Men det är bara det jag hört och det vore väl närmast det mest naturliga.
2020-03-14, 15:41
  #70256
Medlem
Okej, jag har ändrat mig. Alex ska ut på måndag om han inte räddas. Riktig kappvändare.
2020-03-14, 15:42
  #70257
Medlem
Som om glasman kan veta vad hon tänker när hon kommer ut ifrån bikten.

Det är kört för Jassa, han kommer anta att det är så oavsett vad frågorna handlade om, Glasman skulle ha åkt istället för Izabella.
2020-03-14, 15:42
  #70258
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Julias jävlar bullshit om att Jassa vill ha tv-tid! Nu igen. Julia är ju den som vill synas och höras mest. Varför annars pissar man överallt och klär av sig naken?
2020-03-14, 15:43
  #70259
Medlem
foxieroxies avatar
Glasman snusförnuftigt till Julia: Du är falsk.
2020-03-14, 15:43
  #70260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är ju tanken som jag har förstått det.
Det har ju funkat så förr och har hört det nämnas att det skall bli så.
Men det är bara det jag hört och det vore väl närmast det mest naturliga.


ja dem får nominera som tidigare men dem kan inte bara säga vi väljer sami hej då


tittarna har alltid sista ordet vem som ska ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in