Citat:
Ursprungligen postat av
allanmadsen
huset kommer väl aldrig ha makten att skicka hem nån?
Det är ju tanken som jag har förstått det.
Det har ju funkat så förr och har hört det nämnas att det skall bli så.
Men det är bara det jag hört och det vore väl närmast det mest naturliga.