2020-03-13, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Men roligast i veckan var nog ändå att han verkar ha tagit en massa fotografier på Per Bolund som han sitter och onanerar till när Lena är ute på äventyr med riktiga män.

"Han är rätt deffad, ja. Har fler bilder."
Nä, Per "Bolån" är inte deffad, han har en konstig min på den bilden, men Wilderäng fantiserar om att han ser ut som Hulken.
Citera
2020-03-14, 08:18
Medlem
Danmark stänger gränserna, butikerna rapporterar tomma hyllor...
Löfven & Co står i rutan och påstår att ".. vår beredskap är god.." samtidigt som FHM högste chef tycker att vi skall sitta och rulla tummarna och inte göra något speciellt...

NÄR får vi se Sätila-Lasse med allvarlig min stå i rutan - men med illa dold närmast euforisk förtjusning över att vara i centrum - som den store EXPERTEN på krisberedskap och prepping ?
Citera
2020-03-14, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittNyaSaliv
Hur går snacket i Sätila, kommer ni gå samman och plundra Tintins prepplager om det skulle krisa? Det vore jävligt kul om ni rullade utbölingen vars hustru drar hem diverse exotiska sjukdomar i tjära och fjädrar och sedan slänger honom över kommungränsen.
där det också finns ett lager

Ha ha ha...
Har mitt eget preppinglager hemma i Härryda komplett (tillsammans med Mausern) och dessutom tillräckligt med FUL-DIESEL för att kunna ta mig upp till BOL:en
Citera
2020-03-14, 08:32
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamLem
"Han är rätt deffad, ja. Har fler bilder."
Nä, Per "Bolån" är inte deffad, han har en konstig min på den bilden, men Wilderäng fantiserar om att han ser ut som Hulken.

Haha, vafan:
https://imgur.com/a/4W6bYkm

Varför får jag mer och mer känslan av att frun drar hem riktiga karlar och Lasse får nöja sig med att titta på som en riktig cuck? Nåja, alla har vi väl våra fetisher...
Citera
2020-03-14, 10:43
Medlem
nickeheaads avatar
Byfånen Tintin fortsätter med sin överlägsenhet:

"Tydligen har smittspridningen begränsats effektivare i Sverige av det utskällda FHM och smtitskyddet, än i "föregångsländerna Norge och Danmark"."

https://cornucopia.cornubot.se/2020/03/danmark-stanger-granserna-hur-slar-detta.html

Dumfan verkar tro att han är överlägsen över sina läsare och de är en skock får, (i och för sig en del är, om man ser vilka som hyllar honom i kommentarsfälten). Givetvis beror det ju på att smittspridningen är statistiskt lägre i Sverige, då vi inte testar lika många.

Gällande hans preppingslager, tror jag inte det är så stort. Däremot har de ju (Lena) en segelbåt som är deras BOL. Fattat det som den ligger någonstans åt Stockholmshållet. Hon är väl frän Stockholm? Är väl hennes lägenhet de har kvar i Stockholm också? (Om jag fattat skvallret rätt).
Citera
2020-03-14, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Varför får jag mer och mer känslan av att frun drar hem riktiga karlar och Lasse får nöja sig med att titta på som en riktig cuck? Nåja, alla har vi väl våra fetisher...

Jag tror inte hon drar hem sina älskare. Däremot har de en överenskommelse om ett sexuellt öppet förhållande, vilket innebär att hon ligger med vem hon vill.

En sak är helt uppenbar. Såvida den unga damen inte är asexuell finns det ingen möjlighet att hon sexuellt begränsar sig till Sätila-Tintin. Han saknar helt sexuell attraktionskraft.
Citera
2020-03-14, 13:17
Medlem
Det är ju faktiskt rätt sorgligt om hon är på riktiga äventyr medans han sitter i sin jordkällare, smårunkar o pillar kråkor medans han tittar på Bollundbilder.

Med hans tidigare slutledningsförmåga mot sin kommentatorer, så måste han vara MP-gängare.
Senast redigerad av CamLem 2020-03-14 kl. 13:30.
Citera
2020-03-14, 16:38
Medlem
MittNyaSalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jag tror inte hon drar hem sina älskare. Däremot har de en överenskommelse om ett sexuellt öppet förhållande, vilket innebär att hon ligger med vem hon vill.

Tintin får å sin sida rycka så mycket han vill i pillesnoppen när Lena är iväg på äventyr. Fåren är väl sålda om jag inte är felunderrättad?
Citera
2020-03-14, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeheaad
Byfånen Tintin fortsätter med sin överlägsenhet:

"Tydligen har smittspridningen begränsats effektivare i Sverige av det utskällda FHM och smtitskyddet, än i "föregångsländerna Norge och Danmark"."

https://cornucopia.cornubot.se/2020/03/danmark-stanger-granserna-hur-slar-detta.html

Dumfan verkar tro att han är överlägsen över sina läsare och de är en skock får, (i och för sig en del är, om man ser vilka som hyllar honom i kommentarsfälten). Givetvis beror det ju på att smittspridningen är statistiskt lägre i Sverige, då vi inte testar lika många.

Gällande hans preppingslager, tror jag inte det är så stort. Däremot har de ju (Lena) en segelbåt som är deras BOL. Fattat det som den ligger någonstans åt Stockholmshållet. Hon är väl frän Stockholm? Är väl hennes lägenhet de har kvar i Stockholm också? (Om jag fattat skvallret rätt).

Njae... Lasses lägenhet på Södermalm i Stockholm - och som även figurerar i vissa av hans "böcker" är nog hans egen. Likaså båten - den något mindre segelbåten , ev en Albin Vega - som jag uppfattar som han ärvt och som delägs av Lasse och hans storasyster (som bor i Kullavik)

(E)Lena har pluggat , men inte blivit färdig med fullständig examen, i Göteborg.
Tidigare fansn en annan Padukova (Elenas tidigare efternamn) folkbokförd i Västeråstrakten

Att det är en skock pubertala - både fysiskt och mentalt - får som hyllar honom oförblommerat på Lasses blogg torde vara oumkullrunkeligt ! Likaså att han har en dryg överlägsen ton och attityd gentemot dem
Citera
2020-03-14, 23:01
Medlem
Nu har den jäveln isolerat sig och renoverar huset istället för att ge sig ut bland folk. Och han fortsätter kalla andra för hysteriska.

Lyteskomik sa Bull
Citera
2020-03-15, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittNyaSaliv
Tintin får å sin sida rycka så mycket han vill i pillesnoppen när Lena är iväg på äventyr. Fåren är väl sålda om jag inte är felunderrättad?

Lena:
-Du får välja mellan mig och fåren
Citera
2020-03-17, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Nu har den jäveln isolerat sig och renoverar huset istället för att ge sig ut bland folk. Och han fortsätter kalla andra för hysteriska.

Lyteskomik sa Bull

*ASG* !!
Undrar om Lasse verkligen gör så mycket själv egentligen och om han inte har hjälp (i bakgrunden) av mer professionella... ;-)
Han skriver "..vi.." och jag tror liksom inte att det är enbart Lasse och Elena..

"..Vi hann i alla fall med att lägga papp, ströläkt, bärläkt, plåt och fixa vindskivorna..."

Men det passar ju så fint in i bilden av honom och som han vill ge sken av att han är en 7-tusan till MAN som kan och är proffs på i princip ALLT ! Från avancerad IT till ekonomi till att (leka) hantverkare!

Bilderna på bloggen av takrenoveringen visar upp betydligt mer än vad en, eller två personer klarar av att fixa på en dag.. Lägg märke till att man INTE ser Lasse (eller Elena) i byggar- / hantverkartagen själv och att man inte ser en enda ens silhuett av någon annan ... Enbart platta bilder utan några människor

https://cornucopia.cornubot.se/2020/03/foton-coronovering.html
Senast redigerad av Satilamannen 2020-03-17 kl. 07:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in