Citat:
Jag tycker det också är konstigt att han är så osynlig och det du skrev där som jag har fetat håller jag med till 100 %.
Som jag har skrivit förut, när det händer nått stort i Sverige, typ terror dådet på Drottninggatan eller Corona utbrottet så flockas folk till flashback för att få skriva av sig och kunna prata med varandra, tänk om den möjligheten inte fanns? Var skulle man samlas då?
Därför tycker jag det är så synd att dels så få har skänkt summor, men också att admin är så osynlig och inte vill uppdatera, jag skänkte inget förra månaden, men så fort admin får tummen ur så kommer jag börja skänka ingen.
Flashback behövs!
Som jag har skrivit förut, när det händer nått stort i Sverige, typ terror dådet på Drottninggatan eller Corona utbrottet så flockas folk till flashback för att få skriva av sig och kunna prata med varandra, tänk om den möjligheten inte fanns? Var skulle man samlas då?
Därför tycker jag det är så synd att dels så få har skänkt summor, men också att admin är så osynlig och inte vill uppdatera, jag skänkte inget förra månaden, men så fort admin får tummen ur så kommer jag börja skänka ingen.
Flashback behövs!
Vet inte vilka som flockas för att skriva av sig på Flashback? Du har tydligen inte Facebook men vet du hur fort något sprids när något stort händer? Det är alltid någon som har bästa informationen och snabbt går det på Facebook. Du behöver inte ha tusen vänner på Facebook för att veta vad som händer, din väns väns vän delar något på sin sida, din väns vän delar det på sin sida, din vän delar det på sin sida och så vet du vad som händer. Det går otroligt fort. Tror du Flashback har flera aktiva journalister somjobbar dygnet runt aktivt och söker informatin? 99% av informatinen kommer just från Facebook som någon här delar med sig av. Men om du vill hata typ som terroristbrott är Flashback bästa stället att göra det men att skriva av sig, skriva av sig vad?
Men om inte Flashback inte fanns, var ska man samlas då undrar du? Det finns svenskt forum, ett alternativ till Flashback. Fråga admin varför han inte vill att det ska komma fram och vill lura alla att Flashback skulle vara det enda svenska forumet för det är det inte längre.
Flashback behövdes för kanske 10 år sen men inte längre, Flashback har gjort sitt.