Citat:
Ursprungligen postat av
Bckash
Ja så kan det ha varit, men dom lär ju inte fått så mycket tobak som dom har i huset nu? Dom kan ju röka oavbrutet utan att ens tänka ransoner verkar det som.
Nä de fick verkligen ransonera med tobaken har jag för mig. Tror det hände att de fick in tobak lite då och då som en bonus från produktionen.
Rickard, som kom in med sin flickvän, i säsong 7 fick först nåt frispel för han inte fått cigg på flera dagar i huset.
Senare utvecklades det till att han löst spelet, var spindeln i nätet, höll i trådarna, kunde få fitta av vem han ville, han var jokern osv.
Fick nån kraftig psykos och fick skickas in på psyket. Även en annan tjej fick en psykos den säsongen och tappade det helt har jag för mig.
Riktigt bra och underhållande säsong. Hände mer de första fyra dagarna i den säsongen än vad de gjort under hela denna säsongen.