Citat:
Ursprungligen postat av
__Alez__
Mergim med en yxa i näven, känns inte helt ok.
Nej, han kanske flippar och går bananaz. Han kan ju inte svälta ihjäl, som han skrikit ett par gånger. Tränar och går på diet, äter nog mindre än honom den här veckan men jag klagar inte på hunger. Trams, trams, trams. Han är en vuxenbebis!