2020-03-12, 22:04
  #66589
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hahahahaha....Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen att jag missade det.
Slog nämligen av pga magsjuka när Amilia läste upp sitt brev!
Det var fint! Men innan dess hade Mergim en gråtfest för han var säker på han skulle bli utskälld av sina närstående.


Nääee fy fan vad tråkigt det är i huset nu. Hör ju bara Lisa2 garva. Alla ligger döda i soffan. Kan de inte skicka in lite sprit och nya galna deltagare som faktiskt rör om på riktigt??
2020-03-12, 22:04
  #66590
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Ja så kan det ha varit, men dom lär ju inte fått så mycket tobak som dom har i huset nu? Dom kan ju röka oavbrutet utan att ens tänka ransoner verkar det som.

Nä de fick verkligen ransonera med tobaken har jag för mig. Tror det hände att de fick in tobak lite då och då som en bonus från produktionen.

Rickard, som kom in med sin flickvän, i säsong 7 fick först nåt frispel för han inte fått cigg på flera dagar i huset.
Senare utvecklades det till att han löst spelet, var spindeln i nätet, höll i trådarna, kunde få fitta av vem han ville, han var jokern osv.
Fick nån kraftig psykos och fick skickas in på psyket. Även en annan tjej fick en psykos den säsongen och tappade det helt har jag för mig.
Riktigt bra och underhållande säsong. Hände mer de första fyra dagarna i den säsongen än vad de gjort under hela denna säsongen.
2020-03-12, 22:04
  #66591
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Men eller hur! Tycker hon verkar go.
Håller med! Tycker hon livar upp det där trötta huset.
2020-03-12, 22:04
  #66592
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har åkt igenom Åkerberga tusen gånger och handlat på typ lokala coopet där. Folket är inte ens förort utan riktig landet. Och då är jag själv från en jävla småstad. Skillnaden att de i Åkerberga tror att det är en förort till Stockholm.
Martin tror han är från Rinkeby. Försöker passa in med sin "bror" Alex...
2020-03-12, 22:05
  #66593
Medlem
Nu klagar Mergim på att de kommer svälta ihjäl. Igen.

Och det var signalen för att det är slut med BB för i kväll, och att det är dags att ta igen veckans PH.
2020-03-12, 22:06
  #66594
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Martin tror han är från Rinkeby. Försöker passa in med sin "bror" Alex...
Ja, herregud! Men nu bor ju prinsen i Farsta så nu kan han bli en riktig ”bror”.
2020-03-12, 22:06
  #66595
Medlem
"Serrrriöst Big Brrrother"
2020-03-12, 22:06
  #66596
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vi har olika definitioner på "skratta ordentligt", du och jag.
Tja, man får ju jämföra med hans basnivå.
2020-03-12, 22:07
  #66597
Medlem
Far jag kan inte få upp min kokosnöt! Mergim, vänd på yxan!
2020-03-12, 22:07
  #66598
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Nä de fick verkligen ransonera med tobaken har jag för mig. Tror det hände att de fick in tobak lite då och då som en bonus från produktionen.

Rickard, som kom in med sin flickvän, i säsong 7 fick först nåt frispel för han inte fått cigg på flera dagar i huset.
Senare utvecklades det till att han löst spelet, var spindeln i nätet, höll i trådarna, kunde få fitta av vem han ville, han var jokern osv.
Fick nån kraftig psykos och fick skickas in på psyket. Även en annan tjej fick en psykos den säsongen och tappade det helt har jag för mig.
Riktigt bra och underhållande säsong. Hände mer de första fyra dagarna i den säsongen än vad de gjort under hela denna säsongen.

Haha ja det kommer jag ihåg, det var sjukt underhållande att se honom flippa ur totalt och fick lämna huset.

Men det var det jag tänkte, för jag kommer ihåg när Simon (Vinnaren) gick in i bikten och fick massa cigg och öl en gång så dom blev jätteglada.

TV4 är alldeles för mesigt, även om jag diggar lite av robinson-veckan utan mat.
2020-03-12, 22:08
  #66599
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Far jag kan inte få upp min kokosnöt! Mergim, vänd på yxan!

Mergim med en yxa i näven, känns inte helt ok.
2020-03-12, 22:08
  #66600
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tja, man får ju jämföra med hans basnivå.
Hahah sant i och för sig, är ju kanske dumt att jämföra med andra. Men då kan jag nog hålla med om att han skrattade ordentligt!! Fortfarande osäker på om det kom något ljud från honom dock, eller om han bara andades ut lite hårdare än vanligt med näsan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in