2020-03-12, 20:27
  #66277
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
inte lika falska som din älskade jassa

Jodå, mycket värre. Men det ger kanske inte så mycket att diskutera det mer, ingen kommer ändra åsikt.
2020-03-12, 20:27
  #66278
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Fast undra om rainbow kommer att vilja ta ut dom nu efter att dom svek dom.

Hur svek de? Vet Glasman, Julia och Sami om Vickans nya konstellation med Alex, Jass och Martin?
2020-03-12, 20:27
  #66279
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tycker ni att det var ett bra taktiskt val av alex och viccan att starta sin egen grupp??
Rent taktiskt så förstår jag dom. De är medvetna om att Glas, Sami och Julia är en stark trio som kommer hålla varandra om ryggen. Men samtidigt kan det vara farligt att börja prata om det redan nu, och framförallt med Jasse som bevisats vara opålitlig mer än fem gånger.
2020-03-12, 20:28
  #66280
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Are you drunk?

Will be soon, love!
Little jealous?
2020-03-12, 20:28
  #66281
Medlem
Ut med Jassa! Hon har bäddat för det själv.
2020-03-12, 20:28
  #66282
Medlem
En sak som jag inte förstår är: de flesta på alla sociala medier ville ha ut Glasman ändå. Känns som om glasman/julia inte är så stark hos tittarna om man tänker efter.
2020-03-12, 20:29
  #66283
Medlem
Undrar vad säcken innehåller som Glasman fick?
Säkert att han sitter säkert på måndag, men frågan är , när får vi veta det?
2020-03-12, 20:30
  #66284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Rent taktiskt så förstår jag dom. De är medvetna om att Glas, Sami och Julia är en stark trio som kommer hålla varandra om ryggen. Men samtidigt kan det vara farligt att börja prata om det redan nu, och framförallt med Jasse som bevisats vara opålitlig mer än fem gånger.
Japp. Hade nog blivit starkare om dom får in dom nya i deras grupp också. Men Jas är helt klart opålitlig. Men jag skulle nog ha gjort samma sak om jag var i alex eller viccans sits.
2020-03-12, 20:30
  #66285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Hur svek de? Vet Glasman, Julia och Sami om Vickans nya konstellation med Alex, Jass och Martin?


nej men med tanke på hur ofta folk pratar bredvid mun i detta hus så lär det inte ta så lång tid innan hela huset vet det

ska vi betta på dag och tid?
2020-03-12, 20:30
  #66286
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Härligt att du kan ta det som en broder
Det är bara en lek, trots allt. Och det är väl spännande att tänkande individer kan betrakta samma händelser och dra rakt motsatta slutsatser.
2020-03-12, 20:30
  #66287
Medlem
Blev Glasman immun nu när tittarna röstade kvar honom?
2020-03-12, 20:30
  #66288
Medlem
foxieroxies avatar
Vet inte om Jass hakade på kvartetten dock. Hörde att Vickan lobbade för den men hur reagerade Jass?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in