Citat:
Ursprungligen postat av
allanmadsen
jepp det första vi måste göra på måndag är att rädda philip då han visat han är lojal mot sami&glasman
dem som ska ut förutom amilia mergim är dem falska jävlarna jassa vicky alex speciellt dem 2 sistnämnda som vänder kappan efter vinden
Yupp. Helt rätt! Men att få ut Jassa inom den närmaste framtiden blir svårt.
Vi får följa hennes beteende en liten tid till.
Men Philip måste vi ha kvar. Svårt men inte omöjligt. Hoppas han vinner tävlingen.