2020-03-12, 20:38
  #66313
Medlem
Sakariaskramforss avatar
Falska jasse. Går från att gråta till att sjunga och dansa på en sekund haha. Det här är en sån teater scen för henne. Hon vill verkligen vinna alltså.. många såna iår ... Råttor
2020-03-12, 20:38
  #66314
Medlem
Alex håller på att svimma.
2020-03-12, 20:38
  #66315
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
yes vi håller ihop aldrig att vi släpper det
+1
Viktigt att hålla ihop genom det hela.
Så glad att vi kunde enas den här gången. Vi släpper inte det igen!
2020-03-12, 20:39
  #66316
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Skön? Hon sover, sitter i Pink room o sminkar sig eller röker?

Dom 2 nya har ju pratat och hängt med de andra deltagarna.

Tycker Philip verkar skön

+1
2020-03-12, 20:39
  #66317
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Kommer det hända nåt mer ikväll lr går dom o lägger sig snart, nån idé att titta mer ikväll?

Känns inte som det händer något.
Om något händer är de att de får in mat.

Bb har inte annonserat något på schemat iaf
2020-03-12, 20:39
  #66318
Medlem
Hur kan fläskberget inte gått ner i vikt?
2020-03-12, 20:39
  #66319
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack vänner. Vi hardliners har visat ännu en gång att vi har makten framför alla andra BB grupper!
Vi styr den jävla skutan. Ni vet vilka ni är OGs!


Nu får vi hoppas att rookies och fistfuckers lämnar gruppen.
Ni vet vilka ni är. Nu kan ni sluta spamma.


Försiktigt nu, du börjar låta som Rickard i BB2011.
2020-03-12, 20:40
  #66320
Medlem
Snurrar 24/7 för er med?
2020-03-12, 20:40
  #66321
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Försiktigt nu, du börjar låta som Rickard i BB2011.

Tack, det är en komplimang
2020-03-12, 20:40
  #66322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Ålder
Haha sant!! Måste vara det
2020-03-12, 20:41
  #66323
Medlem
Är det bara jag som tycker att ljudet svajar och är dåligt?
Ibland får jag dra upp högsta på datorn.
2020-03-12, 20:41
  #66324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
+1
Viktigt att hålla ihop genom det hela.
Så glad att vi kunde enas den här gången. Vi släpper inte det igen!


jepp det första vi måste göra på måndag är att rädda philip då han visat han är lojal mot sami&glasman


dem som ska ut förutom amilia mergim är dem falska jävlarna jassa vicky alex speciellt dem 2 sistnämnda som vänder kappan efter vinden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in