Tycker ni att det var ett bra taktiskt val av alex och viccan att starta sin egen grupp??
Tror inte den är så stark faktiskt. Vickan och Alex kommer inte våga gå emot Glasman. Så det kan bli så att de två är i två grupper. Rainbow och den nystartade.
Tror inte den är så stark faktiskt. Vickan och Alex kommer inte våga gå emot Glasman. Så det kan bli så att de två är i två grupper. Rainbow och den nystartade.
Fast undra om rainbow kommer att vilja ta ut dom nu efter att dom svek dom.