2020-03-12, 20:24
  #66265
Medlem
zzxxccvvs avatar
Fan vad Julia är lik rumpnissarna ://gfycat.com/NaughtyQueasyArmyant
2020-03-12, 20:25
  #66266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
lennie garanterat
Just det! Honom glömde jag bort. Inte helt oväntat... 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
2020-03-12, 20:25
  #66267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Fattar inte ni att amilia och co bara röstade på Glasman för att de hatar honom inte för att de vill ha kvar izabella?
Därför är det extra kul att han är kvar.
2020-03-12, 20:25
  #66268
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tycker ni att det var ett bra taktiskt val av alex och viccan att starta sin egen grupp??
För tidigt
2020-03-12, 20:25
  #66269
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tycker ni att det var ett bra taktiskt val av alex och viccan att starta sin egen grupp??

Tror inte den är så stark faktiskt. Vickan och Alex kommer inte våga gå emot Glasman. Så det kan bli så att de två är i två grupper. Rainbow och den nystartade.
2020-03-12, 20:25
  #66270
Medlem
Berätta för i helvete vad glaskuk fick för pris nuuuuuuuuuuuu
2020-03-12, 20:25
  #66271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
öh nä nu är dem target härinne när dem backstabbar sami å gänget
Ja, eller hur. Hur fan tänkte Alex och viccan här liksom. Dom måste väl ändå förstå att sami och glasman ändå är mer populära hos tittarna.
2020-03-12, 20:25
  #66272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nu jag 11 rätt 10. Bara Lisa Lisa felade. Grämer mig ännu.
Are you drunk?
2020-03-12, 20:26
  #66273
Medlem
Vem fick lämna?
2020-03-12, 20:26
  #66274
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Tror inte den är så stark faktiskt. Vickan och Alex kommer inte våga gå emot Glasman. Så det kan bli så att de två är i två grupper. Rainbow och den nystartade.
Fast undra om rainbow kommer att vilja ta ut dom nu efter att dom svek dom.
2020-03-12, 20:26
  #66275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Are you drunk?
Låter lite som det. Ska nog bli lite full idag jag, bara för att fira.
2020-03-12, 20:27
  #66276
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Nej, det borde han inte. Juden konspirerar och konspirerar, har perversa tankar och dessutom så har han PLÄP.

Tack för stödet Obersturmbannführer PJ.
Respekt! HH

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in