2020-03-12, 20:23
  #66253
Medlem
Tror ni att vi får se vad Glasman vann nu ikväll?
2020-03-12, 20:23
  #66254
Medlem
Globalisten55s avatar
Skurkinnan Jasmine den som hatar grupperingar är just nu i 2 av dem.Låt det sjunka in🤫
2020-03-12, 20:23
  #66255
Medlem
Tycker ni att det var ett bra taktiskt val av alex och viccan att starta sin egen grupp??
2020-03-12, 20:23
  #66256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
beror på vad som är i påsen amilia o mergim hade blivit snea xD

Hoppas hoppas! Det vore ju fantastiskt! Men vet inte om Marek och Amolia bryr sig så mycket om de andra som kan åka ut.

Vilka fyra röstade på Glasis? Amolia, Marek, Isabella och?
2020-03-12, 20:23
  #66257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
HERREGUD detta har jag också tänkt på, men trodde ingen annan gjorde det
Hahahah
2020-03-12, 20:23
  #66258
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Glasman åker inte ut mot Izabella.

Är vi säkra på att det blir en duell ikväll mellan dem 2 med flest röster? Hade känts logiskt om örådet slutade oavgjort, men det kan inte produktionen veta ännu.

Nu jag 11 rätt 10. Bara Lisa Lisa felade. Grämer mig ännu.
2020-03-12, 20:23
  #66259
Medlem
Mrsobehagligs avatar
In med alkohol i massor så de öppnar sina hjärtan och verkligen säger vad de tycker!
2020-03-12, 20:23
  #66260
Medlem
Åh, blir varm i hjärtat när de pratar om La Casa de Papel<3

Besvik på att de inte kunde mer av Bella Ciao though.
2020-03-12, 20:23
  #66261
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ska bli intressant att se hur martin gör tänker han med hjärtat/hjärnan stannar han med glasman tänker han med kuken väljer han jassa
Tror tyvärr han kommer följa efter Jassa men återstår och se!
2020-03-12, 20:24
  #66262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
De kommer förlora på det, det finns inget sätt att klippa den här dagen utan att Julia, Glasman och Sami ser ut som riktigt falska jävlar.


inte lika falska som din älskade jassa
2020-03-12, 20:24
  #66263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hoppas hoppas! Det vore ju fantastiskt! Men vet inte om Marek och Amolia bryr sig så mycket om de andra som kan åka ut.

Vilka fyra röstade på Glasis? Amolia, Marek, Isabella och?
lennie garanterat
2020-03-12, 20:24
  #66264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tycker ni att det var ett bra taktiskt val av alex och viccan att starta sin egen grupp??


öh nä nu är dem target härinne när dem backstabbar sami å gänget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in