Citat:
Ursprungligen postat av
Malmens1
beror på vad som är i påsen

amilia o mergim hade blivit snea xD
Hoppas hoppas! Det vore ju fantastiskt! Men vet inte om Marek och Amolia bryr sig så mycket om de andra som kan åka ut.
Vilka fyra röstade på Glasis? Amolia, Marek, Isabella och?