Citat:
Ursprungligen postat av
Lord2Moyne
Du är nu officiellt supporter till Amilia! Grattis!
Verkligen inte, Amilia kommer aldrig vinna BB. Sami kommer ta det.
Det där är bara skitsnack, röstar vi ut glasman kommer det bli drama och kul tv.
Röstar vi ut Izabella kan man lika gärna stänga av liven tills nästa måndag, så dött är det där inne för tillfället.