2020-03-12, 20:12
  #66205
Medlem
Gutis avatar
Hörni!

Jag har en idé. Det verkar vara svårt att gemensamt komma fram till vilka som ska stanna eller åka. En enkel väg är att bara rösta tvärtemot vad Anty vill! Hade varit riktigt kul.

Skål
2020-03-12, 20:13
  #66206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Sista brevet Martin får läsa iaf
Ja, han saboterar fullständigt klippet som ska göras på detta. Vilken fail! Då läste han ju ändå igenom brevet först för sig själv.
2020-03-12, 20:13
  #66207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Vem är härnäst då? Jag vill ha ut AmElia och Marek! Eller Julia. Men om dom två måste vara först så OKEJ DÅ
omöjligt alla är säkra
2020-03-12, 20:13
  #66208
Bannlyst
vilka hänger löst på måndag???
2020-03-12, 20:13
  #66209
Medlem
burialhexs avatar
Haha många som skriker att det är uppgjort nu på instagram eftersom 99% av instakommentarerna ville ha ut glasman

2020-03-12, 20:13
  #66210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Nu sitter Glas självgod och gottar sig.
Visst är han värd det, så jävla gött
2020-03-12, 20:13
  #66211
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Nu sitter Glas självgod och gottar sig.

Aha? Det kommer alla göra som klarar sig kvar, glasman ska vara kvar om man gillar sami, för Samis skull, skiter i vem som kommer 2a eller 3a, bara Sami vinner.
2020-03-12, 20:13
  #66212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Prio att köra ut nu:
Vichoria med sina fula ankläppar och jASS.
Klarar varken av Victoria eller Alex!
2020-03-12, 20:13
  #66213
Medlem
Fattar inte ni att amilia och co bara röstade på Glasman för att de hatar honom inte för att de vill ha kvar izabella?
2020-03-12, 20:13
  #66214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Missade allt, låg och nattade barn men sprang ner och avbröt när jag läste glädjeropen här. Glaset är kvar alltså?? Det trodde jag aldrig! Fan va gött, inte för att jag gillar Glasman så mycket men för jag HATAR och jag menar verkligen HATAR Amilia. Hon hade varit så jävla odrägligt vidrig och självgod om Glasman åkt.

Och till er fittor som har samma åsikt om Amila och Mergim som mig men röstade på Izabella. Ni är råttor och på Amilias sida, glöm aldrig det!!

Glasman är dövikt reserverad för att se Amigim böla/inte jubla
2020-03-12, 20:13
  #66215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Är glasman immun på måndag?
beror på vad som är i påsen amilia o mergim hade blivit snea xD
2020-03-12, 20:14
  #66216
Avslutad
Är glasman immun nu????

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in