Missade allt, låg och nattade barn men sprang ner och avbröt när jag läste glädjeropen här. Glaset är kvar alltså?? Det trodde jag aldrig! Fan va gött, inte för att jag gillar Glasman så mycket men för jag HATAR och jag menar verkligen HATAR Amilia. Hon hade varit så jävla odrägligt vidrig och självgod om Glasman åkt.
Och till er fittor som har samma åsikt om Amila och Mergim som mig men röstade på Izabella. Ni är råttor och på Amilias sida, glöm aldrig det!!
Bläää, vi måste stå ut med gonorréauran tills finalveckan. Han har 8 av 11 människor som svansar efter honom så han kommer få alla fördelar. Jag hoppas han stjäl vinsten från Sami nu.