2020-03-12, 20:11
  #66193
Medlem
Globalisten55s avatar
Tyvärr va Isa lite väl tråkig så rätt val
Nästa fest vill jag se Julia gå amok på svikaren och den fruktansvärt omogna Jassa🤫
2020-03-12, 20:11
  #66194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ängnar detta åt Amilia, Mergim och alla som försökt rösta ut Glasman i den här tråden

YAAAAAY LILLA RAINBOW LIVES
Gött som fan, skulle dock vara intressant att se med vilka siffror Glasman krossade henne med.
2020-03-12, 20:11
  #66195
Medlem
Vem är härnäst då? Jag vill ha ut AmElia och Marek! Eller Julia. Men om dom två måste vara först så OKEJ DÅ
2020-03-12, 20:12
  #66196
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Prio att köra ut nu:
Vichoria med sina fula ankläppar och jASS.

Helt enig.
2020-03-12, 20:12
  #66197
Medlem
foxieroxies avatar
Nu sitter Glas självgod och gottar sig.
2020-03-12, 20:12
  #66198
Medlem
brajzillas avatar
skitsamma juden åker ut på måndag ändå hänger ju löst jämt och förlorar alla tävlingar ändå...
2020-03-12, 20:12
  #66199
Medlem
Hur fan blev jas, martin, alex och viccan ett team? lol
2020-03-12, 20:12
  #66200
Avslutad
Är glasman immun på måndag?
2020-03-12, 20:12
  #66201
Medlem
Lord2Moynes avatar
Rammi73

Jag vill gärna höra en kommentar!

2020-03-12, 20:12
  #66202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Nu sitter Glas självgod och gottar sig.
usch man vill ju kräkas haha
2020-03-12, 20:12
  #66203
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Alltså ni som inte gillar Glasman.
Klart vi kan rösta ut honom MEN Amilia och Mergim måste ut före.
Exakt. Glasman ska definitivt ut när hans tid kommer. Han kommer bli varse om att han inte vinner över alla i huset.
2020-03-12, 20:12
  #66204
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
"facebook kommer rösta kvar izabella" ... "instagram kommer rösta kvar izabella" ... FLASHBACK kommer rösta kvar Daniel


TV4 väljer vem de tycker ska vara kvar.

Helt genomskinligt att det manipuleras när inga resultat redovisas, inte ens i procent efter en utröstning. De tittar siffror och ser hur många som engagerar sig och plockar ut vem fan dem vill utan att någon rycker på axlarna. Så genomskinligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in