Citat:
Ursprungligen postat av
Flaxiflux
"facebook kommer rösta kvar izabella" ... "instagram kommer rösta kvar izabella" ... FLASHBACK kommer rösta kvar Daniel
TV4 väljer vem de tycker ska vara kvar.
Helt genomskinligt att det manipuleras när inga resultat redovisas, inte ens i procent efter en utröstning. De tittar siffror och ser hur många som engagerar sig och plockar ut vem fan dem vill utan att någon rycker på axlarna. Så genomskinligt.