2020-03-12, 17:04
  #65233
Medlem
Sakariaskramforss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
precis! GLASMAN FÅR INTE LÄMNA IDAG. Sami kommer må ännu sämre där inne då
Det bästa som kan hända sami är att smartman åker. Sami har Fastnat i en trygghetsgrej med muppen men de är så jävla tråkiga ihop. smartis drar ner honom..
Jag tycker vi ska befria Sami om smartis är nominerad
2020-03-12, 17:04
  #65234
Medlem
Lord2Moynes avatar
Först hjälper ni Amilia att bli glad genom att rösta kvar menlösa nästäppa Lennie, och nu tänker ni ta ut Gasman så Amilia blir ännu gladare. Ni som säger er vara motståndare till henne är nu officiellt hennes fans, kom inte och gnäll sen när hon drar fram sitt självbelåtna flin och firar som aldrig förr när glaset lämnar. Hon kommer bli helt vedervärdig att titta på resterande delen av veckan, mer än hon redan är även om jag inte trodde det var möjligt.
2020-03-12, 17:05
  #65235
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Det roliga är ju att chocka deltagarna därinne.

Folk kommer ju tappa det helt om glasman åker ut emot izabella, detta vill jag se, att Izabella kliver ut kommer va som en liten sidnotis i tidningen, ingen kommer bry sig allt fortsätter som vanligt, d.v.s. dött och inget händer.

Mm jättekul i 10min
2020-03-12, 17:05
  #65236
Medlem
Mikeyjamess avatar
Herrejävlar, är Alex och Julia seriösa med varann?
2020-03-12, 17:05
  #65237
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Ni kan ju tänka er Amilias och Mergims reaktion om Glasman åker.

En jäkla vinst för dom.

Hennes flin är inget jag vill uppleva.
2020-03-12, 17:05
  #65238
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vi är inte säkra på att det blir en duell.

Tycker det är lite väl orättvist om Glasman med 3 röster och Izabella med 7 sätts i en duell. Tror inte att det är produktionens plan, vi kommer få rösta om något annat.
2020-03-12, 17:05
  #65239
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ja eller hur! Låt oss röra om i grytan!

Yes Skulle va popcorn time
2020-03-12, 17:05
  #65240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Först hjälper ni Amilia att bli glad genom att rösta kvar menlösa nästäppa Lennie, och nu tänker ni ta ut Gasman så Amilia blir ännu gladare. Ni som säger er vara motståndare till henne är nu officiellt hennes fans, kom inte och gnäll sen när hon drar fram sitt självbelåtna flin och firar som aldrig förr när glaset lämnar. Hon kommer bli helt vedervärdig att titta på resterande delen av veckan, mer än hon redan är även om jag inte trodde det var möjligt.
Han borde inte ha planerat att ta ut Jas-
2020-03-12, 17:06
  #65241
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Först hjälper ni Amilia att bli glad genom att rösta kvar menlösa nästäppa Lennie, och nu tänker ni ta ut Gasman så Amilia blir ännu gladare. Ni som säger er vara motståndare till henne är nu officiellt hennes fans, kom inte och gnäll sen när hon drar fram sitt självbelåtna flin och firar som aldrig förr när glaset lämnar. Hon kommer bli helt vedervärdig att titta på resterande delen av veckan, mer än hon redan är även om jag inte trodde det var möjligt.

Ja det blir tjockisdans i en vecka och Mergim kommer börja kraxa igen.
2020-03-12, 17:06
  #65242
Medlem
Sakariaskramforss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Tänker inte rösta ut Glasman.

Inte än. Kommer rösta ut de som inte bidrar och folk jag tycker illa om innan Glasman står på tur.

Det bästa som kan hända sami är att smartman åker. Sami har Fastnat i en trygghetsgrej med muppen men de är så jävla tråkiga ihop. smartis drar ner honom..
Jag tycker vi ska befria Sami om smartis är nominerad
2020-03-12, 17:06
  #65243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Först hjälper ni Amilia att bli glad genom att rösta kvar menlösa nästäppa Lennie, och nu tänker ni ta ut Gasman så Amilia blir ännu gladare. Ni som säger er vara motståndare till henne är nu officiellt hennes fans, kom inte och gnäll sen när hon drar fram sitt självbelåtna flin och firar som aldrig förr när glaset lämnar. Hon kommer bli helt vedervärdig att titta på resterande delen av veckan, mer än hon redan är även om jag inte trodde det var möjligt.
+1
2020-03-12, 17:07
  #65244
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Tycker det är lite väl orättvist om Glasman med 3 röster och Izabella med 7 sätts i en duell. Tror inte att det är produktionens plan, vi kommer få rösta om något annat.

Låt oss verkligen hoppas det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in