Citat:
Ursprungligen postat av
1234Johan
precis! GLASMAN FÅR INTE LÄMNA IDAG. Sami kommer må ännu sämre där inne då
Det bästa som kan hända sami är att smartman åker. Sami har Fastnat i en trygghetsgrej med muppen men de är så jävla tråkiga ihop. smartis drar ner honom..
Jag tycker vi ska befria Sami om smartis är nominerad