2020-03-12, 17:00
  #65221
Medlem
sami skulle dock kanske klicka med den nya snubben han gillar ju bada han också sen har han ju julia också tror faktiskt det bara gör sami gått om glasen sticker
2020-03-12, 17:00
  #65222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Nej, Sami lär få det tråkigare, med risk för att han lämnar. Vi får inte glömma att Sami är en mycket speciell individ. Om Glasman körs ut kommer även Sami hamna i underläge. UT med izabella, då har vi iallafall en chans att få åt blåvalen och bögrim.

Det roliga är ju att chocka deltagarna därinne.

Folk kommer ju tappa det helt om glasman åker ut emot izabella, detta vill jag se, att Izabella kliver ut kommer va som en liten sidnotis i tidningen, ingen kommer bry sig allt fortsätter som vanligt, d.v.s. dött och inget händer.
2020-03-12, 17:01
  #65223
Medlem
Men snälla kan Skrattmaja lugna ner sig ett par hekto...
2020-03-12, 17:01
  #65224
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Sami är en bebis om han inte klarar sig utan Glasman. var???? ser ni en vinnare i honom? Övergår mitt förstånd. Nugge hit nugge dit i en leoparddräkt. Jisses.
Vem ser du som en bättre vinnare?
Amilia, Mergim, Lennie!?
Sami är ju solklar!
2020-03-12, 17:01
  #65225
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Glasman åker inte ut mot Izabella.

Är vi säkra på att det blir en duell ikväll mellan dem 2 med flest röster? Hade känts logiskt om örådet slutade oavgjort, men det kan inte produktionen veta ännu.

Vi är inte säkra på att det blir en duell.
2020-03-12, 17:01
  #65226
Medlem
__Alez__s avatar
Tänker inte rösta ut Glasman.

Inte än. Kommer rösta ut de som inte bidrar och folk jag tycker illa om innan Glasman står på tur.
2020-03-12, 17:01
  #65227
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Skyll inte på flashback, det är fullt med färskingar här för att skriva om big brother, dom är inga flashbackare, gnäller om språkbruk osv.



precis riktiga luffare mod borde sätta 6 månader medlem och över 1500 inläggs gräs på tråden så vi slipper alla troll
2020-03-12, 17:02
  #65228
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Det roliga är ju att chocka deltagarna därinne.

Folk kommer ju tappa det helt om glasman åker ut emot izabella, detta vill jag se, att Izabella kliver ut kommer va som en liten sidnotis i tidningen, ingen kommer bry sig allt fortsätter som vanligt, d.v.s. dött och inget händer.

Ja eller hur! Låt oss röra om i grytan!
2020-03-12, 17:03
  #65229
Medlem
__Alez__s avatar
Ni kan ju tänka er Amilias och Mergims reaktion om Glasman åker.

En jäkla vinst för dom.
2020-03-12, 17:04
  #65230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Förstår verkligen att man vill ha ut Glasman, det kommer jag också rösta för, NÄR den tiden kommer.

Men en röst emot Glasman idag är indirekt en röst för Amilia och Mergim, och emot Sami.

Är det den positionen man vill ha huset, fint, men det är många här som inte är för den ställningen men som ändå kommer att rösta emot Glasman ikväll. Det går inte ihop.

Exakt så är det!
Sedan NÄR är ni på Amilia och mergims sida?
2020-03-12, 17:04
  #65231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Mja kan bli tufft och jämt den omröstningen..
Men blir det Glasman då får ni se 2st andra lämna huset i samma veva, Sami & Julia gå ut då också tyvärr så vi får se vad kvällen ger!

Tror inte det kommer hända, bara något de säger i nuläget.
2020-03-12, 17:04
  #65232
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Sami är en bebis om han inte klarar sig utan Glasman. var???? ser ni en vinnare i honom? Övergår mitt förstånd. Nugge hit nugge dit i en leoparddräkt. Jisses.

Vem ser du som en vinnare då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in