Samma här , det är ett sjukt tryck på Instagram om att rösta ut glasman om han står mot Izabella, tycker vi kör på de!!
ah det där är nog inget att bryr sig om tycker dem flesta konton inehåller 0 följare så bara massa luffare som skriver för dem blir kränkta och ser jassa som en idol som hon har lyckats lura