Citat:
Ursprungligen postat av
Paulabraun
Nej, Sami lär få det tråkigare, med risk för att han lämnar. Vi får inte glömma att Sami är en mycket speciell individ. Om Glasman körs ut kommer även Sami hamna i underläge. UT med izabella, då har vi iallafall en chans att få åt blåvalen och bögrim.
Det roliga är ju att chocka deltagarna därinne.
Folk kommer ju tappa det helt om glasman åker ut emot izabella, detta vill jag se, att Izabella kliver ut kommer va som en liten sidnotis i tidningen, ingen kommer bry sig allt fortsätter som vanligt, d.v.s. dött och inget händer.