Förstår verkligen att man vill ha ut Glasman, det kommer jag också rösta för, NÄR den tiden kommer.
Men en röst emot Glasman idag är indirekt en röst
för Amilia och Mergim, och
emot Sami.
Är det den positionen man vill ha huset, fint, men det är många här som inte är för den ställningen men som ändå kommer att rösta emot Glasman ikväll. Det går inte ihop.