2020-03-12, 16:57
  #65209
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Då kör vi ut Glasman idag. Jag tror Sami blir roligare efter det. Tycker Sami blivit trist på sistone och är inte alls favorit längre.

Jag håller med. Jag tycker han blir segare och tråkigare när han hänger med Glasman.
2020-03-12, 16:57
  #65210
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Åker glasman ut får Amilia och mergim söttre chanser att hålla sig kvar i tävlingen och sami mindre.
Glasman kan skickas ut om några veckor istället EFTER mergim och Amilia och jassa.

Är det detta ni vill? Känner mig rent av besviken på Flashback....

Håller med dig
2020-03-12, 16:57
  #65211
Medlem
Tycker alla ska få ett straff för att det fuskas så mycket med reglerna

Flaggorna, lagkläderna, m.m.

Sätt ner foten BB
2020-03-12, 16:57
  #65212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Åker glasman ut får Amilia och mergim söttre chanser att hålla sig kvar i tävlingen och sami mindre.
Glasman kan skickas ut om några veckor istället EFTER mergim och Amilia och jassa.

Är det detta ni vill? Känner mig rent av besviken på Flashback....
Jag är med dig 100%
2020-03-12, 16:58
  #65213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Då kör vi ut Glasman idag. Jag tror Sami blir roligare efter det. Tycker Sami blivit trist på sistone och är inte alls favorit längre.
En av orsakerna är ju att bubbelnuggerna är avstängda. Och att rummen är avstängda, samt dålig kost.
2020-03-12, 16:58
  #65214
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Då kör vi ut Glasman idag. Jag tror Sami blir roligare efter det. Tycker Sami blivit trist på sistone och är inte alls favorit längre.

Nej, Sami lär få det tråkigare, med risk för att han lämnar. Vi får inte glömma att Sami är en mycket speciell individ. Om Glasman körs ut kommer även Sami hamna i underläge. UT med izabella, då har vi iallafall en chans att få åt blåvalen och bögrim.
2020-03-12, 16:59
  #65215
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Åker glasman ut får Amilia och mergim söttre chanser att hålla sig kvar i tävlingen och sami mindre.
Glasman kan skickas ut om några veckor istället EFTER mergim och Amilia och jassa.

Är det detta ni vill? Känner mig rent av besviken på Flashback....

Skyll inte på flashback, det är fullt med färskingar här för att skriva om big brother, dom är inga flashbackare, gnäller om språkbruk osv.
2020-03-12, 16:59
  #65216
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Åker glasman ut får Amilia och mergim söttre chanser att hålla sig kvar i tävlingen och sami mindre.
Glasman kan skickas ut om några veckor istället EFTER mergim och Amilia och jassa.

Är det detta ni vill? Känner mig rent av besviken på Flashback....
Nej, Glasman ska inte ut nu!
De nya blir det.


Edit: Att lägga röster på de starka deltagarna är dessutom bara lösa skott.
2020-03-12, 16:59
  #65217
Medlem
herpesvårtas avatar
Förstår verkligen att man vill ha ut Glasman, det kommer jag också rösta för, NÄR den tiden kommer.

Men en röst emot Glasman idag är indirekt en röst för Amilia och Mergim, och emot Sami.

Är det den positionen man vill ha huset, fint, men det är många här som inte är för den ställningen men som ändå kommer att rösta emot Glasman ikväll. Det går inte ihop.
2020-03-12, 17:00
  #65218
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det vore högst märkligt om han förlorar mot Izabella.

Glasman åker inte ut mot Izabella.

Är vi säkra på att det blir en duell ikväll mellan dem 2 med flest röster? Hade känts logiskt om örådet slutade oavgjort, men det kan inte produktionen veta ännu.
2020-03-12, 17:00
  #65219
Medlem
Chandler Bings avatar
Sami är en bebis om han inte klarar sig utan Glasman. var???? ser ni en vinnare i honom? Övergår mitt förstånd. Nugge hit nugge dit i en leoparddräkt. Jisses.
2020-03-12, 17:00
  #65220
Medlem
burialhexs avatar
Kul Att dom säger att de ligger i soffan o är tråkiga för att de inte har energi pga maten.

Alltså de har fan legat ner 1månad ny

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in