2020-03-12, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Nu tar jag paus och åker och kör lite yoga....känns som om det kommer att bli en lugn och tyst timme...känner mig helt slut i huvudet efter denna förmiddagen..laddar batterierna inför em/kväll..

Gör så. Men de kommer ett brev runt kl 14 så att du vet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .a.m.s.
Hur fan kan Glasman och Sami gå på allt skitsnack Alex och Viktoria säger?
Så sjukt korkade. Samma sekund som Mergim och Amilia är ute så vänder de sig mot dem.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
I nuläget hade jag röstat ut Glasman mot alla även Mergim. Okej kanske inte mot Amilia. Men han är för taktiskt jag litar inte på honom och jag tror han kommer hugga Sami i ryggen längre fram, för att Sami är ett stort hot. Han kommer älska att hugga en ex-nazist i ryggen. Tror han spelar mest av alla därinne men döljer det bra.

Ja, Glasman ligger numer på min bottenlista.

Nu sade han att de röstar på Jassa om Anders säger att de inte får rösta på Bella för att hon har varit här så kort tid.
2020-03-12, 12:36
Medlem
Citat:
Hur fan kan Glasman och Sami gå på allt skitsnack Alex och Viktoria säger?

Vad är de för skitsnack dom sagt nu då?
Medlem
maddo135s avatar
Och där rök min förhoppning om att det skulle bli mer husefrid i gruppen denna vecka, att folk skulle hänga med alla och släppa gamla grejer haha. Helvete vad folk snackar skit nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Gör så. Men de kommer ett brev runt kl 14 så att du vet

För en gångs skull hoppas jag att de är lite sena...brukar vara hemma 14.15...ska gå in och rösta i appen först..
2020-03-12, 12:37
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Och nu får Sami faktiskt hålla käften. Har gräver sig bara djupare ner i hålet. Hoppas att har bara lurar alla andra och faktiskt vill behålla Jasse

Just det. Glasman blir Samis fall.
Medlem
Röstade på Izabella för att förstöra deras plan. Plus att Izabella är den enda som står upp för det hon säger.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jassas kommentar när de vill ha ut Mergin: "Fortfarande?" Det visar att hon har gett honom en ärlig chans medan de andra är långsinta och aldrig förlåter någonting.
De har sagt att de ska släppa på det efter familjemötet men skitsnacket fortsätter. Jasmine är lite för dumsnäll när det kommer till människors dåliga sidor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Ursäkta? Hon är
Visst elak men hon har ingen självinsikt i det. Hon är fruktansvärt otrevlig och bitchig. Höjer rösten och skriker så fort hon får chansen. Hon pratade riktigt illa om Martin för han tyckte hon nallade för mycket på andra? Vilken Bb kollar du på ens?
Jag kollar BB live. Jag tror att Jassas personlighet är av godo. Hur många gånger har hon gormat på nån person när det varit obefogat? Hon är en känslomänniska om du frågar mig.
Ingen är perfekt - inte ens jag...
2020-03-12, 12:38
Medlem
foxieroxies avatar
Vem sade att han inte är rädd för att hänga löst? "Inte för att skryta."
2020-03-12, 12:38
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Röstade på Izabella för att förstöra deras plan. Plus att Izabella är den enda som står upp för det hon säger.

Förlåt men är du pantad eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in