Mitt första inlägg ever här på fb. Nu kan jag inte hålla mig längre.
Jassa må vara naiv men hon är ingen elak människa. Jag tycker att Glasman/ Sami/Juliapakten är skamlösa mot Jassa.
I nuläget kommer jag att rösta kvar Jassa mot alla dessa tre.
Jag vet inte vem jag kommer välja, ryker glasman hur blir då sami, kommer han bli jocke deppig och att de blir bra igen efter några dagar eller kommer han deppa ihop fullständigt och verkligen lämna. Den sami vill inte jag se
Å andra sidan, vill du verkligen ha kvar en Sami som inte klarar sig utan Glasman? Det skulle i så fall visa att han är en svag person som inte klarar sig själv.
Sami säger också att enda chansen att rösta ut Jassa är vid anonym-röstning. Men kort därefter säger han att de kör ett ärligt spel
Hörde också det där och det var inte alls det han sa. Han sa att hon är opålitlig så med hennes kan man inte köra ärligt spel ish. Men han menade att de gör det generellt du har ju lyssnat med halva örat.
Glasman är Samis största fiende. Han är bra på att manipulera och kommer förr eller senare vända alla mot Sami för han bryr sig inte om att rösta med hjärtat utan bara taktiskt. Han förstår Sami är storfavorit.
Ja jo förr eller senare blir de ju så. Men fan de är ju 2 månader kvar, för tidigt att börja med taktik nu. De kommer komma in minst 5 pers till innan man kan börja tänka "nån av oss som är härinne kommer vinna allt"
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2020-03-12 kl. 12:27.
Skulle vara kul om Glasman och Mergin står mot varandra och tittarna röstar kvar Mergin. Muahahahhaha "In your face Glasman!" Glasman skryter om hur ärlig han är och vilken god spelare han är hela tiden.
I nuläget hade jag röstat ut Glasman mot alla även Mergim. Okej kanske inte mot Amilia. Men han är för taktiskt jag litar inte på honom och jag tror han kommer hugga Sami i ryggen längre fram, för att Sami är ett stort hot. Han kommer älska att hugga en ex-nazist i ryggen. Tror han spelar mest av alla därinne men döljer det bra.
Ursäkta Julia??
''Jasse tar inte vara på vår vänskap..''
Nej men vad fan gör du då??? Du står ju och talar om hur äcklig hon är typ KONSTANT.
Ahhhh jag blir så provocerad och arg av detta. Vill bara berätta allting för Jasse.