2020-03-12, 12:25
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunniest
Mitt första inlägg ever här på fb. Nu kan jag inte hålla mig längre.
Jassa må vara naiv men hon är ingen elak människa. Jag tycker att Glasman/ Sami/Juliapakten är skamlösa mot Jassa.
I nuläget kommer jag att rösta kvar Jassa mot alla dessa tre.

Hon är framförallt tråkig, därför kommer jag rösta för att hon ska ut varje tillfälle som ges.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Å andra sidan, vill du verkligen ha kvar en Sami som inte klarar sig utan Glasman? Det skulle i så fall visa att han är en svag person som inte klarar sig själv.

Jag vill inte ha kvar en sami som deppar ihop och blir tråkig. Såg ju hur han blev när jocke lämnade
Medlem
riskns avatar
Citat:
Jassa må vara naiv men hon är ingen elak människa. Jag tycker att Glasman/ Sami/Juliapakten är skamlösa mot Jassa.
Samma här. Det är sjukt hur man kan ändra sin åsikt om deltagarna varje vecka då jag aldrig störde mig på Sami eller Julia innan utan bara på Glasman. BB är inte bra för min psykiska hälsa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Sami borde sluta prata nu.
Blir lätt lite för många löften när dom fortsätter att prata.
Frida och Philip ska dom inte ge får stora löften.

Tror jag inte. De vet att Sami är storfavorit så de spelar nog med.
2020-03-12, 12:26
Medlem
foxieroxies avatar
Ingen vågar säga när Martin är med att de vill ha ut Jassa.
Medlem
Och nu får Sami faktiskt hålla käften. Har gräver sig bara djupare ner i hålet. Hoppas att har bara lurar alla andra och faktiskt vill behålla Jasse
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Glasman har senaste dagarna sjunkit i mina ögon. Tro mig, han kommer vara den första till att vända alla mot Sami för han VET det är hans största hot mot miljonen.

För mig är det tvärtom. Äntligen så får han skina och visa sina taktiska sidor. Det har varit trökigt till nu.
2020-03-12, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Så förvånade de kommer bli när de får veta att tittarna har sista ordet. Drömmen vore ju om det blir Bella mot Glasman, och vi röstar ut Glasman.
Jag är på. Vet folk vill ha kvar honom för Samis skull. Jag älskar Sami. Och tro mig för hans bästa måste Glasman ut! Han är där för att vinna och han kommer köra ut Sami sen. Dessa dagar har jag insett hans gameplan.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Ja, hoppas, hoppas. Varför pratar de med henne? Är det bara ena laget som har fått brev om att rösta ut någon?
Nej, alla har fått samma information. DC har dock inte följt Lennie, Amilia och Mergim typ alls, så vet inte hur snacket gått där.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Hörde också det där och det var inte alls det han sa. Han sa att hon är opålitlig så med hennes kan man inte köra ärligt spel ish. Men han menade att de gör det generellt du har ju lyssnat med halva örat.

Precis, han anpassar omständigheterna till sin fördel på alla sätt. Lite det jag menade. Om det är ärligt spel enligt dig så hoppas jag nästan att du driver

Ärlig är det sista han är! Kan man inte rösta på henne (face-to-face) oavsett omständigheter så är man bara en liten lort.
Medlem
Citat:

Ursäkta? Hon är
Visst elak men hon har ingen självinsikt i det. Hon är fruktansvärt otrevlig och bitchig. Höjer rösten och skriker så fort hon får chansen. Hon pratade riktigt illa om Martin för han tyckte hon nallade för mycket på andra? Vilken Bb kollar du på ens?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
TACK. Skönt att man är fler som tänker likadant.

Här är en till!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in