2020-03-12, 08:31
Medlem
”Vem i varje lag ska fånga mat i en korg på huvudet?”
Jag röstade på Mergim och Lennie.
Fattar inte varför folk röstar på Sami? Han kommer kanske inte klara av det så bra och då blir han och hans gäng utan mat.
2020-03-12, 08:33
Medlem
rösta på c more nu låt sami slippa denna skittävling

jag röstar på glasman (har fan inte fått gör något vi röstat på)

Mergim (vill se han kaxa sig när han slår glasman)
2020-03-12, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
rösta på c more nu låt sami slippa denna skittävling

jag röstar på glasman (har fan inte fått gör något vi röstat på)

Mergim (vill se han kaxa sig när han slår glasman)

Vem ska man rösta på? Ska de fånga mat i en korg på huvudet? Vill ju se Amilia göra det!
Inte Lennie!!!
2020-03-12, 08:38
Bannlyst
Tid för tävling?
2020-03-12, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
😆 Detta har jag faktiskt också funderat kring.
Det har blivit som en egen dokusåpa kring den här personen i denna tråden.
Kvällen, natten, dagen. Det spelar ingen roll, där är Rammi.

Tänkte också på det med 73 i nicket. Men inte en chans att människan är 46-47 år, det hade varit riktigt sjukt.
Mer i 20års åldern efterom personen försöker påverka det som inte är någon ide att försöka ändra på.

Ja precis, den här människan måste vara galen Med tanke på att hon (tror att det är en hon), refererar till gamla saker i sitt liv där hon till exempel säger att hon har drivit restaurang i hela sitt liv och har varit en gammal gymnast, så vittnar det om en betydligt högre ålder än så. Har även ett svagt minne av att hon skrev att hon alltid tar tjänstledigt när det är BB

Kolla igenom hennes inläggshistorik i den här tråden, det är ALDRIG mer än en mening som postas Oftast bara tre-fyra ord som spottas ut i slumpvis ordning, väldigt märkligt.
2020-03-12, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
😆 Detta har jag faktiskt också funderat kring.
Det har blivit som en egen dokusåpa kring den här personen i denna tråden.
Kvällen, natten, dagen. Det spelar ingen roll, där är Rammi.

Tänkte också på det med 73 i nicket. Men inte en chans att människan är 46-47 år, det hade varit riktigt sjukt.
Mer i 20års åldern efterom personen försöker påverka det som inte är någon ide att försöka ändra på.

Kan ju då skvallra att jag är född -52 men rökna kan ni väl inte
2020-03-12, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vem ska man rösta på? Ska de fånga mat i en korg på huvudet? Vill ju se Amilia göra det!
Inte Lennie!!!

sami har ju typ redan vunnit i lag syd så bara fortsatta rösta på honom

i lag nord röstade jag glasman han tror ju han är så bäst så vill se han misslyckas igen
2020-03-12, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Ja precis, den här människan måste vara galen Med tanke på att hon (tror att det är en hon), refererar till gamla saker i sitt liv där hon till exempel säger att hon har drivit restaurang i hela sitt liv och har varit en gammal gymnast, så vittnar det om en betydligt högre ålder än så. Har även ett svagt minne av att hon skrev att hon alltid tar tjänstledigt när det är BB

Kolla igenom hennes inläggshistorik i den här tråden, det är ALDRIG mer än en mening som postas Oftast bara tre-fyra ord som spottas ut i slumpvis ordning, väldigt märkligt.

Citera gärna inlägget där jag skrivit att jag varit gymnast
2020-03-12, 08:41
Medlem
aina08s avatar
Kollade igenom klippen när de läser sina brev hemifrån.
Julias var ju klart bäst. Hon fick höra allt de hon behövde från sin hund. Som hundägare själv fick man en lite tår i ögat.
Mergims brev var mer väntat. En hälsning från familj och vänner samt ett ajabaja om hur han beter sig från mamma. dvs hans andra brev med uppmaning om att "vara sig själv" och inte bråka.
Samis var ju lite komiskt och de känns som hans familj har samma humor som han själv.
De andra var bara de vanliga med "vi hejar på dig" och "kämpa vidare" typ.
2020-03-12, 08:41
Medlem
Kollade inte igår kväll, kan någon snäll själ sammanfatta vad som hände?
2020-03-12, 08:42
Medlem
Rösta på fettot amilia o glaskuk nu haha
2020-03-12, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Rösta på fettot amilia o glaskuk nu haha
Lennie leder nu men hoppas fler röstar på Glasman. Han kommer säkert bara tycka det är kul men Amilia kommer faila hårt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in