2020-03-12, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
* Jag måste ha missat att Jasmine pratar skit om rainbow. Jag tittar bara LIVE men jag ser alltid att rainbow pratar skit om Jasmine när de är ensamma.

* Rainbow har inte alls tydligt visat att de inte uppskattar hennes beteende för då har jag missat det.
Hur kan man missa det ?
2020-03-12, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Vet inte men tror det är idag.
Ska bli härligt att se för han brukar vara bra med att inte nöja sig med PK svar.

Nä precis. Bara igår på plankan ville han ju få lite åsikter och tyckande. I denna gruppen är det sjukt segt bara. Är bara vissa som vågar säga rakt ut vad de tycker och tänker.
2020-03-12, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Nä även på Facebook o insta o twitter är det massor . Dock är dom sidorna mera seriös o det tas bort mycket .
Om det handlar om hennes dubbelspel så fattar jag inte varför hennes vikt är inblandat . Jag pratar om alla sociala medier inte bara detta , när anhöriga går ut o vädjar folk att tagga ner mot flera i huset så bör även folk här tänka till , detta forum är inte bara för idioter som mår bra att mobba , även hår läser nära o kära .
Var har nära och kära vädjat? Skicka länk tack.
Rätt tydligt att du är närstående till någon av dem. Vilket är okej. Men du kan inte ändra folks beteende på ett forum som Flashback, bättre att låta bli att besöka forumet.
2020-03-12, 07:44
Medlem
Citat:
Hur kan man missa det ?

Isf kollar du bara någon timme om dagen Max. Eller så kollar du bara i DC.

Hursom... klippen på instagram/cmore sidan som är klippta är ingenting man ska skaffa sig en uppfattning av då de klipper för att få klick.
2020-03-12, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Inte sett ett skit idag.

Var inne här när tjockisen inte hade ätit på hela dagens stod det.

Fick hon i sig någon mat till slut stackarn?

Hon hade tydligen valt att inte äta på hela dagen. Sen när fisken kom in blev hon förbannad på Jasse då hon så att hon tyckte Alex skulle få en lite större bit fisk eftersom han inte ätit på hela dagen och var i större behov av mat pga av hans muskler el liknade. Amilia gormade över detta och skulle ha lika mkt mat. Alex så hela tiden att dom skulle dela lika för alla, men om någon kände för att ge honom en bit från sin så kunde han tänka sig det. Men som sagt han argumenterade inte för att han skulle ha mer, utan att alla skulle få lika.
2020-03-12, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Rätt tydligt att du är närstående till någon av dem. Vilket är okej. Men du kan inte ändra folks beteende på ett forum som Flashback, bättre att låta bli att besöka forumet.
Finns på flera sociala medier
2020-03-12, 07:56
Medlem
Citat:
Känner inte nån i det huset kan jag säga , bor inte ens i närheten av där någon bor . Jag sa inte att jag kan ändra nått , jag skrev att jag hoppas att det inte blir fler säsonger Pga detta
2020-03-12, 07:57
Medlem
Citat:
Kan säga Oxå att jag läser här ja , men jag sa inte att jag tycker det är jobbigt , mera jobbigt för anhöriga
2020-03-12, 08:06
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppan76
Hon hade tydligen valt att inte äta på hela dagen. Sen när fisken kom in blev hon förbannad på Jasse då hon så att hon tyckte Alex skulle få en lite större bit fisk eftersom han inte ätit på hela dagen och var i större behov av mat pga av hans muskler el liknade. Amilia gormade över detta och skulle ha lika mkt mat. Alex så hela tiden att dom skulle dela lika för alla, men om någon kände för att ge honom en bit från sin så kunde han tänka sig det. Men som sagt han argumenterade inte för att han skulle ha mer, utan att alla skulle få lika.

Fan! Hatar när man inte tittat live på ett halvt dygn. Efter det är man helt borta.

Man måste verkligen bli totalt dum i huvudet av att vara där inne. Menar, det är vecka på ris. Ät dig mätt på ris och håll käft. Vad är problemet? Det är i kolhydraterna energin finns och kokosnötterna fettet. Jag hatar kokosnötter, hade tuggat och svalt, det är ändå mat. Precis som Anders sa, dom är väl inga småbarn.

Angående Alex muskler, förstår verkligen känslan av att inte vilja vara katabol. Men det är helt kört denna veckan ändå. Du blir inte mindre katabol även om du skulle dra i dig hela fisken själv (en fisk jag inte sett än).

Det är väl det vettigaste att göra som Alex säger. Alla får lika, sen vad alla gör med sitt, det är deras ensak.

Om folk har valt att inte ät får dom väl för FAN skylla sig själva.
2020-03-12, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Grattis, du har lyckats skriva tre inlägg i rad utan att någon har besvarat dem. Varför citerar du inte alla i ett och samma inlägg? Du stavar som en 12-åring trots att du är 70-talist.

Förövrigt så har du så sjukt skeva uppfattningar om vad som händer i huset trots att du verkar sitta och glo 24/7, från morgon till sena kvällar sitter du och kommenterar konstant. Har du någon diagnos? Hinner du ens ha sex med gubben där hemma? Sitter han själv vid matbordet och äter medan du sitter vid datorn och tvn och glupsar i dig? Hur hinner du gå på toaletten? Eller kör du med potta så du inte missar något?

Så sjukt många frågor som dyker upp när man funderar kring hur fan du lever egentligen

Nu är jag inte född på 70 talet men som vanligt här så gissar ni er till allt
2020-03-12, 08:17
Medlem
Citat:
Nu är jag inte född på 70 talet men som vanligt här så gissar ni er till allt

Okej, men allt annat var spot on eller?

”73” i ditt namn kanske står för ditt IQ istället då?
2020-03-12, 08:19
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Grattis, du har lyckats skriva tre inlägg i rad utan att någon har besvarat dem. Varför citerar du inte alla i ett och samma inlägg? Du stavar som en 12-åring trots att du är 70-talist.

Förövrigt så har du så sjukt skeva uppfattningar om vad som händer i huset trots att du verkar sitta och glo 24/7, från morgon till sena kvällar sitter du och kommenterar konstant. Har du någon diagnos? Hinner du ens ha sex med gubben där hemma? Sitter han själv vid matbordet och äter medan du sitter vid datorn och tvn och glupsar i dig? Hur hinner du gå på toaletten? Eller kör du med potta så du inte missar något?

Så sjukt många frågor som dyker upp när man funderar kring hur fan du lever egentligen

😆 Detta har jag faktiskt också funderat kring.
Det har blivit som en egen dokusåpa kring den här personen i denna tråden.
Kvällen, natten, dagen. Det spelar ingen roll, där är Rammi.

Tänkte också på det med 73 i nicket. Men inte en chans att människan är 46-47 år, det hade varit riktigt sjukt.
Mer i 20års åldern efterom personen försöker påverka det som inte är någon ide att försöka ändra på.
Senast redigerad av Trollsvans 2020-03-12 kl. 08:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in